۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور پرشور در انتخابات ایران را مقتدر می کند

حضور پرشور در انتخابات ایران را مقتدر می کند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران از جامعه ورزش و قهرمانان به عنوان الگوی جامعه خواست تا مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند و گفت: حضور پرشور ایران را مقتدر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر شنبه در آئین تجلیل از جوانمردان ورزش استان که حاضر به انجام مسابقه برابر ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند، با بیان اینکه تاریخ را قهرمانان می‌سازند، از حضرت امام راحل به عنوان قهرمان تاریخ یاد کرد و افزود: همچنین مقام معظم رهبری طی ۳۲ سال از رهبری، برابر استکبار قهرمانانه ایستاد و سیاست‌های آنان را به شکست کشانده است.

وی اظهار داشت: شهیدان والامقام از جمله سردار شهید سلیمانی به قهرمان محسوب می‌شوند و خواب جنایتکاران و تروریست‌ها برای غارت و کشتار مسلمانان برهم زده است.

وی با تاکید براینکه باید برای پهلوانان و قهرمانان حساب ویژه ای باز کرد، از ۲۰ ورزشکار مازندرانی که برابر ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه ندادند، تقدیر کرد و گفت: اوج قهرمانی این ورزشکاران این بود که از سکوی اول قهرمانی گذشتند تا از ایمان و اعتقادشان نگذرند و نام و افتخار را برای مازندران و ایران زنده کردند.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه قهرمانان از بزرگ قهرمان عالم حضرت علی (ع) الگو گرفتند، افزود: حضرت علی قهرمان تقوا، کرم، مردم دوستی، سکوت، صبر و تحمل و قهرمان اقدام بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اقدام قهرمانان که حاضر نشدند با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه دهند، در راستای تقویت فرهنگ ایثار و جهاد تأثیرگذار و ارزشمند است.

وی با اظهار اینکه مسئولان وعده‌هایشان را نسبت به قهرمانان عملی کنند، افزود: انقلاب و نظام اسلامی بسیار خوب است و متأسفانه تفکر غربی برخی‌ها مانع رشد وتوسعه است.

وی با بیان اینکه مسئولانی که دارای تفکر غربگرا هستند را از پست و میز باید پایین کشید، گفت: با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب تفکر عزت و قهرمان گرایی، به فرهنگ عزت و اقتدار را برگزینیم.

آیت الله محمدی لائینی از جامعه ورزش و قهرمانان به عنوان الگوی جامعه خواست تا مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند و گفت: حضور پرشور ایران را مقتدر می‌کند.

وی گفت: با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و دولت جوان انقلابی با تفکر آمریکایی‌ها تسویه حساب خواهیم کرد و باید دولتی به وجود آید که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد.

کد خبر 5222996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha