۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۸

نماینده رودسر واملش در مجلس:

نباید نسبت به موضوع انتخابات منفعلانه عمل کنیم

نباید نسبت به موضوع انتخابات منفعلانه عمل کنیم

رودسر- نماینده رودسر واملش در مجلس با اشاره به اینمه همه باید شرکت در انتخابات را جدی گرفته و نسبت به آن بی تفاوت نباشند، گفت: این انتخابات آبروی نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری عصر شنبه در جلسه شورای اداری رودسر گفت: همه باید موضوع انتخابات را جدی گرفته و نسبت به آن بی تفاوت نباشند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان مدیون انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: همه ما بر سر سفره انقلاب نشسته و ارتزاق می‌کنیم و نباید نقش اپوزیسیون را بازی کنیم.

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله انتخابات منفعلانه عمل کنیم، گفت: برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری ضامن تداوم انقلاب و نظام و آبروی نظام است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جلسات شورای اداری، تأکید کرد: این جلسات نباید به شکل تشریفاتی برگزاری شود کاربردی بودن این جلسات به حل مشکلات و توسعه شهرستان کمک می‌کند.

صفری با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و باید شاخص‌های استانی را در نظر بگیریم، ادامه داد: اینکه رتبه رودسر در استان از لحاظ شاخص توسعه چقدر هست باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان رودسر گزارشی از میزان تخصیص اعتبارات ملی و استانی به دستگاه مربوطه در شهرستان را ارائه دهند.

کد خبر 5223040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha