۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۷

رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه:

علاج مشکلات کشور انتخاب دولتی بر مبنای فرهنگ اصیل انقلابی است

علاج مشکلات کشور انتخاب دولتی بر مبنای فرهنگ اصیل انقلابی است

کرمانشاه- رئیس ستاد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: علاج مشکلات موجود کشور در انتخاب دولتی بر مبنای فرهنگ اصیل انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دودمان تیپی بعد از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است اما اهمیت دو چندان این انتخابات از آن جهت است که دشمنان و بدخواهان انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا نشان دهند مردم با این نظام قهر هستند و مشارکتی در انتخابات نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم در این انتخابات مسیر و سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده مشخص خواهند کرد، افزود: مردم بر اساس تکلیف و وظیفه خود پای صندوق‌های آرا حاضر می‌شوند و علاوه بر انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری را رقم خواهند زد.

رئیس ستاد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری تنها وظیفه روشنگری و بیان درستی‌ها را بر عهده دارند و نباید دست به هیاهو سیاه نمایی و تخریب دیگر نامزدها بزنند.

دودمان تیپی به موضوع رد صلاحیت‌های شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان وظیفه مهمی در حراست از مرزهای قانون جمهوری اسلامی ایفا می‌کند و نباید اینگونه تصور شود که احراز نشدن صلاحیت یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان تنها وظیفه احراز صلاحیت تک‌تک اشخاصی را دارد که داوطلب این آزمون مهم شدند، خاطرنشان کرد: در زمان حیات امام (ره) به شورای نگهبان برای رد صلاحیت‌ها اعتراض شد، اما امام در جواب با قاطعیت فرمودند که اگر شورای نگهبان را قبول ندارید، یعنی اسلام را قبول ندارید.

رئیس ستاد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه شورای نگهبان مسئول مشارکت نیست، تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم به کار گیرند، چرا که مشارکت پایین زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، هر چند که با مشارکت پایین صحت قانونی انتخابات محرز است.

دودمان تیپی با تاکید بر اینکه مردم با مشارکت حداکثری خود جواب توطئه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را در پای صندوق‌های آرا می‌دهند، خاطر نشان کرد: وظیفه رسانه‌های انقلابی روشنگری، امانتداری و پرهیز از تخریب نامزدهای انقلابی است.

وی با اشاره به فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: سیاست این ائتلاف بر مبنای روشن سازی مواضع نامزد مورد حمایت است و باید تمامی ستادهای انتخاباتی جریان انقلاب نیز این گونه عمل کنند.

وی با بیان اینکه سیاست روشنگری باعث جذب مردم و مشارکت حداکثری می‌شود، افزود: مردم بر اساس تجربه دوره قبل ریاست جمهوری آگاه‌تر از آن هستند که با ایجاد موج تبلیغاتی و به‌کارگیری ابزار تخریب و هیاهو تحت تأثیر قرار بگیرند.

دودمان تیپی به برنامه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سیاست حلقه اولیه حامیان آیت‌الله رئیسی هر خانه یک ستاد و قلب هر ایرانی یک ستاد است و همین سیاست نشان از مردمی بودن و حمایت مردمی را در بر داشتن است.

وی این نگرش مردمی بودن را موجب تعدد ستادهای انتخاباتی دانست و تصریح کرد: این تعدد ستادهای مردمی یک ظرفیت و فرصت بسیار خوبی را ایجاد کرده تا هر گروه که خود را نزدیک به جبهه انقلاب می‌بیند برای برنده شدن نامزد مورد حمایت خود فعالیت کند.

دودمان تیپی گفت: ممکن است سیاست‌های تبلیغی، عملکرد و اجرا هر ستاد به دلیل مردمی بودن و وجود سلایق مختلف متفاوت باشد که فرصت مناسبی برای حضور همه سلایق در انتخابات فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعددی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: تاکنون سه ستاد اصلی جوانان، بانوان و شورای مرکزی شورای ائتلاف و تعدادی ستادهای فرعی در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های این استان تشکیل شده است.

به گفته رئیس ستاد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه تمرکز اصلی بر حضور جوانان و بانوان به عنوان نیمی از جمعیت مؤثر جامعه است و نیز ظرفیت محلات محروم و مسکن مهرهای سطح این استان به عنوان بسترساز جریان انقلابی به کار گرفته خواهد شد.

دودمان تیپی تاکید کرد: از ظرفیت فضای مجازی به دلیل بُرد بسیار بالا برای تشریح و تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های نامزد مورد حمایت بهره گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی توسط جوانان اداره می‌شود، گفت: هزینه‌های این ستاد مردمی است و توسط همین جوانان تأمین می‌شود.

کد خبر 5223318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha