۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد

هشتگرد - کلنگ ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد پیش از ظهر شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بر زمین کوبیده شد.

در این مراسم که از ساعت ۹ با حضور ایثارگران، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، خادمان شهدا و مسئولان شرکت عمران هشتگرد به عنوان پیمانکار پروژه برگزار شده بود کلنگ ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی از مجموعه تفاهم نامه استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران بر زمین کوبیده شد.

رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته برای تحقق ساخت این ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد ۳ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران گفت: بنیاد در کنار ایثارگران است و تلاش می‌کند تا مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان را برطرف کند. مسکن یکی از اصلی‌ترین مشکلات ایثارگران است و امروز خرسندیم که الطاف خداوند و پیگیری‌های صورت گرفته توسط بنیاد و دیگر مسئولین توانستیم کلنگ ۶۰۰ واحد مسکونی در هشتگرد را بر زمین بکوبیم.

وی افزود: این ۶۰۰ واحد مسکونی پیرو تفاهم نامه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با تلاش‌های گسترده و نگاه ویژه مهندس اوحدی به ثمر نشسته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: تمام تلاش مسئولین باید رفع مشکلات ایثارگران باشد، بنیاد تمامی تفاهم نامه‌های منعقده در راستای خدمت به ایثارگران را تا حصول نتیجه پیگیری و در تمامی مراحل ساخت واحدهای مسکونی نظارت دارد تا تا بتوانیم خدمتی ارزشمند به ایثارگران ارائه کنیم.

گفتنی است این واحدهای مسکونی به همت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در راستای تفاهم نامه استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مبنی بر ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی و در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با استفاده از استفاده از تسهیلات بانکی برای خانواده‌های معظم‌شهدا، جانبازان و ایثارگران استان البرز احداث خواهد شد.

کد خبر 5223932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha