۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۹

فرماندار ارومیه:

نامزدهای انتخابات ما را در صیانت از حقوق مردم همراهی کنند

نامزدهای انتخابات ما را در صیانت از حقوق مردم همراهی کنند

ارومیه - فرماندار ارومیه خواستار همراهی و همکاری نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول مقابلی صبح سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور، گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رعایت کامل موارد قانونی و بهداشتی اندیشیده شده و امیدواریم نامزدها نیز ما را در صیانت از حقوق مردم همراهی کنند.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه شعبات اخذ رأی در شهرستان ارومیه به تعداد ۶۳۱ شعبه افزایش یافته، افزود: با افزایش تعداد شعبات اخذ رأی نسبت به دوره‌های قبل، اقدامات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده تا مردم با خیال راحت در حوزه‌های رأی گیری حضور یابند.

مقابلی از برگزاری جلسات توجیهی برای نامزدها و رؤسای ستادهای انتخاباتی جهت رعایت مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات و محدودیت‌های کرونایی خبر داده و خاطرنشان کرد: محدودیت‌های لازم برای حفظ نظم و امنیت عمومی بخصوص در هسته اصلی شهر و معابر منتهی به آن، چهار راه‌ها و جنب مراکز نظامی و بیمارستانها برای راه اندازی ستادهای انتخاباتی تعیین شده است.

کد خبر 5225238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha