۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۴

فرماندار فیروزکوه:

تداوم در خدمت رسانی زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات است

تداوم در خدمت رسانی زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات است

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: تداوم در خدمت رسانی زمینه ساز حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم مهری عصر پنج شنبه طی نشستی ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام ۱۵ و شهادت امام جعفرصادق (ع) خرداد اظهار داشت: ما مسئولین باید در مسیر اقدامات و عملکردمان سیره امامان معصوم را پیش گرفته تا عملکرد بهتر و موفق تری در سطح جامعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معیار و مقیاس عملکرد مسئولین، بر اساس قانون و مقررات بسیار مورد تاکید است افزود: اگر محور فعالیت ما مسئولین بر اساس قانون باشد بی شک با عملکرد بهتر رضایتمندی مردم حاصل خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه با اعلام اینکه شهرستان فیروزکوه در عرصه‌های منابع طبیعی بیشترین جغرافیای طبیعی استان را به خود اختصاص داده است خاطرنشان کرد: این شهرستان از قابلیت خوبی به لحاظ منابع انسانی، طبیعی و کشاورزی برخوردار بوده که باید از این ظرفیت برای تولید باکیفیت ترین محصولات کشاورزی و باغی و در راستای اشتغال پایدار بهره برد.

مهری با تاکید بر رفع معضلات و مشکلات حوزه منابع طبیعی و کشاورزی منطقه در راستای تحقق شعار سال اذعان کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های موجود می‌تواند سبب توسعه و رونق این بخش و در نهایت رونق و توسعه اقتصادی منطقه شود

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری همزمان سه انتخابات پیش رو در شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به نزدیکی برگزاری انتخابات در کشور می‌طلبد مسئولین رویکرد و عملکرد بهتری جهت حضور یکپارچه مردم داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه عنوان داشت: تداوم در خدمت رسانی به مردم را زمینه ساز حضور حداکثری مردم برشمرد و عنوان کرد: خدمت بی منت و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم زمینه شور و نشاط سیاسی و تقویت مشارکت در انتخابات را فراهم می‌کند.

کد خبر 5227341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha