۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲

امام جمعه اردستان:

انتخابات ۲۸ خرداد برای رفع مشکلات کشور سرنوشت ساز است

انتخابات ۲۸ خرداد برای رفع مشکلات کشور سرنوشت ساز است

اردستان-‌امام جمعه اردستان گفت: انتخابات ۲۸ خرداد چه در بخش ریاست جمهوری و چه شوراها در راستای رفع مشکلات عدیده کنونی کشور سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه اردستان ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام خمینی با دست خالی اما با دلی لبریز از ایمان به خدا و توکل بر او و توسل به اهل بیت (ع) توانست در دل مردم با ایمان نفوذ کرده و با کمک آنها نظام شاهنشاهی را سرنگون و جمهوری اسلامی را بنیاد گذاری کند.

وی افزود: امروز ۳۲ سال است که امام خمینی (ره) از میان ما رفته، ولی یادگار ماندگارش در نزد ما به امانت مانده، و روح بلند او نظاره گر رفتار ما و مسئولان نظام است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در راستای محقق شدن حضور حداکثری در انتخابات، همه باید مردم را به حضور در تعیین سرنوشت کشور دعوت و موجبات عزت و سربلندی کشور را فراهم کنند.

وی ادامه داد: عده‌ای بر علیه انقلاب، کشور و مردم صحبت می‌کنند و می‌خواهند که در آستانه انتخابات مردم را مأیوس کنند اما مردم باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد صالح آنها را کنار بزنند.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: مسئولان باید در راستای مطالبات مردمی حرکت کنند و با تمام وجود سعی کنند که مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی یادآور شد: مشکل پاسخگویی سامانه ۱۱۸ باید هر چه سریع‌تر برطرف شود و مخابرات وظیفه اصلی خود در خدمات رسانی به مردم را فراموش نکند.

کد خبر 5227703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha