۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۳۱

فرماندار اسلام آبادغرب:

حمایت‌های مردمی و شرکت در انتخابات پشتوانه کشور است

حمایت‌های مردمی و شرکت در انتخابات پشتوانه کشور است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: حمایت‌های مردمی و شرکت در انتخابات پشتوانه کشور است.

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، تاکنون موردی مبنی بر تبلیغات زود هنگام این انتخابات در سطح شهر مشاهده نشده است.

وی افزود: در بازه زمانی مقرر شده از ۲۰ خرداد لغایت ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری برای تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تبلیغات انتخابات سال جاری بدون برگزاری تجمعات است، نامزدهای انتخاباتی قوانین را باید رعایت کرده و حفظ سلامت مردم را در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: نامزدها از تبلیغات صحیح برای جذب افکار عمومی و ارائه مواضع و دیدگاه‌هایی که برای مدیریت شهر و روستا دارند استفاده کنند تا شکل‌گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور افراد دلسوز، متخصص و کارآمد محقق شود.

حیدری با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: یکی از پشتوانه‌های کشور از ابتدای انقلاب تا امروز حمایت‌های مردمی بوده که به عنوان سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در تمامی زمینه‌ها حضور داشتند، امروز مهمترین عرصه برای حضور مردم انتخابات است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب افزود: مردم باید با توجه به شرایط حاکم بر کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری با مشارکت حداکثری در انتخابات، انتخابات پرشوری را رقم بزنند.

کد خبر 5229615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha