۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

شرکت در انتخابات نمونه ای از امر به معروف است

 شرکت در انتخابات نمونه ای از امر به معروف است

بندرعباس - جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شرکت در انتخابات نمونه ای از امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت الله امیری اظهارداشت: یکی از توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات، اهمیت حضور حدأکثری مردم است.

وی با ا اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات برای کشور امنیت آفرین و عزت آفرین است، بیان‌کرد: در این راستا دشمنان و منافقان به دنبال ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت هستند.

سرهنگ امیری اظهار کرد: انتخابات هم تکلیف و هم حق مردم است و اگر افرادی از شرکت در انتخابات اجتناب کنند در حقیقت یک حق اجتماعی را از خود سلب کرده‌اند.

وی تاکید نمود: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به مثابه یک حماسه سیاسی و نمایش اقتدار مردم سالاری دینی است و امید می‌رود مردم با شرکت در این حماسه و انتخاب اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنند.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام ادامه داد: باید مردم را نسبت به انتخاب اصلح و تحقیق در مورد برنامه نامزدهای انتخاباتی آگاه کرد.

سرهنگ امیری افزود: شرکت در انتخابات نمونه‌ای از امر به معروف و نهی از منکر است و تقویت پایه‌ها نظام جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی حضور مردم در انتخابات را مهم دانست و اظهار داشت: مردم کشورمان مردمی فهیم هستند با درک حساسیت هر دو انتخابات پرشورتر از همیشه در آنها حضور می‌یابند.

سرهنگ امیری دفع نقشه‌های دشمن را مهم ارزیابی کرد و گفت: کشورمان همواره به پشتیبانی مردم نیاز دارد که این حضور پرشور مردم در انتخابات جلوه‌ای از این پشتیبانی است.

کد خبر 5230976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha