۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۱

فرماندار قائمشهر:

مشارکت پرشور در انتخابات تهدیدزدا است

مشارکت پرشور در انتخابات تهدیدزدا است

قائمشهر- فرماندار قائمشهر با تاکید بر مشارکت پرشور در انتخابات گفت: انتخابات تهدیدزدا است و منجر به افزایش امنیت در کشور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف‌پور عصر چهارشنبه در جلسه توجیهی با کاندیداهای شورای اسلامی شهرهای قائم‌شهر و ارطه گفت: انتخابات مظهر حضور مردم در کشورهای مردم سالار و نماد قدرت مردم است و مردم می‌توانند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند و در تغییر حکمرانان خود حضور داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات پرچم افتخار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: انتخابات تهدید زداست و افزایش امنیت در کشور را در پی دارد.

یوسف پور خاطرنشان کرد: وزارت کشور سیاست‌هایی را در برگزاری انتخابات تدوین کرده است که بر اساس آن با حضور اعضای شورای تأمین در بحث صیانت از صندوق‌ها و آرای مردم و امنیت همه جانبه انتخابات تصمیمات مهم اتخاذ شد.

وی افزود: در جایگاه اجرا و نظارت هیچگاه به سمت گروه خاصی نیستیم و با همکاری هم از آرای مردم صیانت می‌کنیم.

فرماندار قائمشهر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در زمان تبلیغات کاندیداها برای حفظ جان شهروندان بسیار مهم دانست و عنوان کرد: تجمع در ستادها ممنوع است اما با توجه به اینکه قائم‌شهر در وضعیت نارنجی به سر می‌برد، برابر با قانون در جلسات سخنرانی کاندیداها، ۲۰ نفر با رعایت فاصله اجتماعی و داشتن ماسک می‌توانند در ستاد حضور داشته باشند.

یوسف پور از کاندیداها خواست به جای تخریب و توهین، برنامه‌های خود را ارائه دهند و رقابت سالم داشته باشند و از شایعه سازی خودداری کنند و از فضای مجازی برای ارائه توانایی‌های خود به مردم بهره ببرند.

کد خبر 5231100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha