۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷

امام جمعه ابهر:

حضور پرشور مردم در انتخابات نیاز به یک حرکت عالمانه دارد

حضور پرشور مردم در انتخابات نیاز به یک حرکت عالمانه دارد

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: ما در آستانه یک پیچ تاریخی بسیار مهم قرار داریم و برای عبور از این گردنه صعب العبور نیازمند حضور حداکثری مردم و حرکت عالمانه، آگاهانه و هوشیارانه همگان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه، به انتخابات اشاره کرد و گفت: باید حضور مردم در انتخابات باشکوه‌تر از سالهای گذشته باشد.

وی اظهار کرد: القای ناامیدی جبهه انقلابی و به چالش کشیدن ساختار انتخابات و فرایند انتخابات با تمرکز در تهاجم به شورای نگهبان از اقدامات مهم دشمن است.

امام جمعه ابهر گفت: فشار حداکثری در مجامع بین‌المللی به‌ویژه در حاشیه نشست وین و به کمک آمدن آژانس بین‌المللی هسته‌ای برای تشدید فشار بر ایران و القا این نکته که روی کار آمدن انقلابیون منجر به شرایط سخت‌تر خواهد شد.

رحیمی تاکید کرد: مردم باید خانه‌های خود را تبدیل به ستاد انتخاباتی کرده و آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند.

وی به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: کشاورزی از نظر اقتصادی، اجتماعی، سیاسی دارای اهمیت فوق العاده است.

امام جمعه ابهر ابراز داشت: از نظر اقتصادی با هزینه کم نسبت به سایر بخش‌ها درآمدزایی بالایی دارد به شرطی که با رعایت اصول علمی و فنی اقدام شود.

رحیمی تصریح کرد: ما در آستانه یک پیچ تاریخی بسیار مهم قرار داریم و برای عبور از این گردنه صعب‌العبور نیاز به حضور حداکثری مردم و حرکت عالمانه و آگاهانه و هوشیارانه هستیم و اگر اندکی غفلت و یا اقدامی ناآگاهانه داشته باشیم آینده بسیار بد و حسرت آوری را برای خود رقم زده و دشمنان اسلام را خوشحال می‌کنیم.

وی گفت: هرچه به ۲۸ خرداد نزدیکتر شویم این حملات پرحجم‌تر خواهد شد و برجسته‌سازی کلید واژه تحریم انتخابات توسط رسانه‌های غربی و عبری و عربی و بازنشر آن توسط برخی عناصر تجدید نظر طلب در داخل و القا دروغین مهندسی انتخابات و مشخص بودن منتخب حاکمیت و بی‌اثر برشمردن رأی مردم؛ و تحریف «دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران» به «قهر از اقدامات دشمن برای کمرنگ کردن مردم در پای صندوق‌های رأی است.

کد خبر 5232039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha