۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷

امام جمعه دامغان:

امیدآفرینی و رعایت اخلاق مولفه‌های انتخابات سالم هستند

امیدآفرینی و رعایت اخلاق مولفه‌های انتخابات سالم هستند

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه نامزدها و طرفدارانشان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: امیدآفرینی و رعایت اخلاق مولفه‌های انتخابات سالم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر ضمن اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات بیان کرد: انتخابات، مؤلفه‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها ضرورت حضور پرشور مردم است.

وی با بیان اینکه دیگر مؤلفه انتخابات رقابت جوانمردانه بین نامزدها و طرفداران آن‌ها است، گفت: امید آفرینی و رعایت اخلاق انتخاباتی دو مؤلفه مهم در زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و مردم است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه رسالت مردم در کنار مشارکت، انتخاب افراد صالح است، تاکید کرد: مردم در انتخاب اصلح کوشا باشند.

حسینیان با بیان اینکه مردم باید کسانی را انتخاب کنند که چه در ریاست جمهوری و چه در شوراهای شهر و روستا شایسته و خدمتگزار مردم باشند، ابراز داشت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید فردی را انتخاب کنیم که برنامه مدیریت خوبی را داشته و نیازها و کاستی‌ها را به خوبی بشناسند.

وی با بیان اینکه آحاد ملت باید با نگاه ملی در انتخابات حضور پرشور داشته باشند، تاکید کرد: دشمنان انتخابات را رصد می‌کنند لذا باید با حضور پرشور مردم ناامیدی را نصیب این دشمنان و بدخواهان کنیم.

کد خبر 5232183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha