جنایت جنگی نظامیان صهیونیست در حق اسرای فلسطینی فاش شد+فیلم

جنایت جنگی نظامیان صهیونیست در حق اسرای فلسطینی فاش شد+فیلم

شبکه الجزیره در گزارشی اختصاصی فاش کرد که نظامیان صهیونیست بار دیگر دست به یک جنایت جنگی در نوار غزه زدند.

به گزارش خبرگزار مهر، شبکه الجزیره با انتشار فیلم‌هایی، گزارش داد که نظامیان صهیونیست از اسرای فلسطینی به عنوان سپرهای انسانی در نوار غزه استفاده می‌کنند.

در گزارش شبکه الجزیره آمده است: فیلم‌های مخابره شده نشان می‌دهند که نظامیان صهیونیست، اسرای فلسطینی را مجبور می‌کنند پیشاپیش این نظامیان حرکت کرده و به دنبال مواد منفجره و تونل‌های زیرزمینی بگردند.

بر اساس این گزارش، دوربین‌های نصب شده بر روی پیکرهای اسرای فلسطینی که شهید شده‌اند نشان می‌دهد که آنها را مجبور کرده‌اند دست بسته، پیشاپیش نظامیان صهیونیست حرکت کنند تا اگر تله انفجاری در مسیر بود شناسایی شود.

همچنین در این فیلم‌ها مشخص شده است که نظامیان صهیونیست، یک اسیر فلسطینی را با طناب بسته و بعد از نصب دوربین بر روی بدنش او را به داخل یک تونل می‌فرستند. این در حالی است که نظامیان صهیونیست حتی از اسرای زخمی به عنوان سپرهای انسانی استفاده کرده و آنها را داخل خانه‌های ویران شده در نوار غزه می‌فرستند.

الجزیره گزارش داد که این اسرای فلسطینی مجبور هستند لباس‌های نظامیان صهیونیست را بپوشند.

بر اساس قوانین بین المللی استفاده از اسرای جنگی به عنوان سپر انسانی جنایت جنگی به شمار می‌رود؛ گرچه رژیم صهیونیستی از دید کشورهای غربی و جوامع بین المللی از تمام این قوانین مستثنی است.

کد خبر 6153287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha