هاآرتص: در صورت جنگ با حزب‌الله هزاران نفر کشته می‌شوند

هاآرتص: در صورت جنگ با حزب‌الله هزاران نفر کشته می‌شوند

یک روزنامه عبری زبان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ افروزی علیه حزب الله لبنان اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در سرمقاله خود نوشت: در حالی که درگیری‌ها با حزب الله لبنان همچنان ادامه دارد، وزرای راستگرای تندرو بر طبل جنگ در جبهه شمالی می‌کوبند.

در ادامه این سرمقاله آمده است: وزیر امور دارایی می‌گوید جنگ با حزب الله سریع و سخت خواهد بود اما این سخنان فریب دهنده است، چرا که چنین جنگی می‌تواند به یک درگیری منطقه‌ای بیانجامد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص ادامه داد: نسبت به آمادگی ارتش برای ورود به جنگ با حزب الله شک و تردیدهایی وجود دارد و پیش بینی می‌شود در صورت وقوع این جنگ خسارات سنگینی به جبهه داخلی وارد آمده و هزاران تن کشته شوند.

این روزنامه اضافه کرد که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که راهکار سیاسی را بر جنگ ترجیح می‌دهد و این نظر تمام صهیونیست‌هایی است که خواهان بازگرداندن اسرا و ساکنان مناطق شمالی به خانه‌هایشان هستند.

پیشتر نیز مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی به قدرت رزمی حزب الله لبنان در سایه تسلیحات پیشرفته این حزب اذعان کرده و نسبت به جنگ افروزی در جبهه شمالی هشدار داده بودند.

کد خبر 6153278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      حتی با راهکار سیاسی هم این قوم خیانت خواهد کرد هدف اسرائیل به هر طریقی فقط آزادی اسرا بازگرداندن و مجددا از سر گرفتن حمله به بدترین شیوه ممکن با سلاح ها بمب های بیشتر است اگر الان نمی تونه دست و پا بسته هستند دلیل در اختیار قرار داشتن اسرا به دست مقاومت است و این یک برگ برنده برای مقاومت .