۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳

امام جمعه مهریز:

نامزدهای انتخابات به مشکلات اساسی جامعه بپردازند

نامزدهای انتخابات به مشکلات اساسی جامعه بپردازند

یزدـ امام جمعه مهریز گفت: نامزدهای انتخابات باید از حاشیه پردازی بپرهیزند و به مسائل اساسی جامعه بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار کرد: عده ای در تلاش هستند که مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند و مانع از رأی دادن آنها شوند و اینان خیانت کاران به نظام هستند.

وی افزود: امروز وظیفه هر ایرانی است که مردم را تشویق به حضور در پای صندوقهای رأی کند تا توطئه های دشمنان را نقش برآب کنیم.

محی الدینی ادامه داد: باید با انتخاب آگاهانه رأی دهیم تا این وضعیت نابسامان را سامان دهید و دیگران نتوانند به جای شما رأی بدهند.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در گفتار و رفتار خود روحیه امید را به مردم تزریق می کنند، عنوان کرد: باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم زیرا اگر مشکلی در جامعه است از بی تدبیرهای است که باید حل و فصل شود.

محی الدینی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید به مشکلات اساسی جامعه بپردازند مانند اقتصاد، دین و دیانت، فرهنگ، مسکن، اشتغال و از افراد کارآمد در کابینه خود استفاده کنند.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهم دانست و گفت: این حضور باعث افزایش قدرت ایران در جهان و مجامع بین المللی می شود، همه دنیا نگاهشان به انتخابات ایران اسلامی است که به کوری چشم آمریکا و دشمنان مردم فهیم با قصد قربت پای صندوقهای رأی حاضر می شویم.

محی الدینی افزود: انتخابات یک نوع جشنی سیاسی برای مردم ایران است که باید هرچه باشکوهتر آن را برگزار کنیم.

وی خطاب به مردم بیان کرد: سرنوشت شهر و روستا و بالاتر از آن انتخاب ریاست جمهوری را اگر می دانید که چه بهتر، اگر نمی دانید از کسی که دیندار و پای بند به دین و اخلاقیات است سئوال کنید و با بصیرت رأی بدهید.

محی الدینی گفت: رئیس جمهور آینده باید کارآمد، با برنامه، با روحیه انقلابی، با قاطیعت، قدرت جمع کنندگی مسائل و مشکلات کشور و دارای روحیه تعامل با همه بجز آمریکا و اسرائیل باشد.

وی به نامزدهای انتخاباتی در شورای شهر و روستا توصیه کرد: اخلاق انتخابی رعایت کنند، به یک دیگر تهمت نزنند و در نظر داشته باشند که دیدگاه محله گرایی خیانت به شهرستان مهریز محسوب می شود.

محی الدینی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر و فرارسیدن دهه کرامت گفت: دختران جامعه در بحث حجاب و حیا و عصمت حضرت معصومه (س) را الگو خود قرار داده و از ایشان پیروی کنند.

کد خبر 5232210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha