۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

اولیایی در گفتگو با مهر:

با انتخاب اصلح عقب‌ماندگی اقتصادی و مشکلات معیشتی جبران شود

با انتخاب اصلح  عقب‌ماندگی اقتصادی و مشکلات معیشتی جبران شود

کارشناس ورزش گفت: با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می‌توان امیدوار بود عقب ماندگی‌های اقتصادی کشور جبران و مشکلات معشیتی مردم حل شود.

سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری که روز 28 خرداد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تک تک سکنه کره زمین در هر کشور و هر منطقه و هر قاره‌ای که زندگی می‌کنند دارای حقوق مختلف شهروندی هستند که از جمله مهم‌ترین آنها حق حیات است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال ادامه داد: متمدنانه ترین نوع استفاده از حق حیات، انتخاب نمایندگانی از سوی شهروندان برای اداره امور است و هر شهروندی موظف است از این حق خود برای انتخاب نماینده مورد نظرش استفاده کند. عقل و تجربه بشری می‌گوید این بهترین شیوه استفاده از حقوق شهروندی است.

وی بیان داشت: بنده به عنوان یک ایرانی شخصاً از این حق خودم استفاده می‌کنم و نقطه نظراتم را از طریق حضور پای صندوق رای اعلام می‌کنم. این منطقی‌ترین کاری است که یک فرد عاقل و بالغ می‌تواند انجام دهد. چون همه انسان‌ها باید سرنوشت شان را خودشان رقم بزنند.

اولیایی تاکید کرد: به همه عزیزانی که در حوزه ورزش و به خصوص فوتبال فعالیت دارند توصیه می‌کنم آنها هم از این حق خود استفاده کرده تا ان‌شاءالله شاهد آن باشیم با هماهنگی کامل بین قوای سه‌گانه و حاکمیت، این عقب ماندگی اقتصادی که مردم شریف ما را دچار مشکلات معیشتی کرده جبران شده و رفاه نسبی به سطح جامعه بازگردد.

کد خبر 5235317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha