۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۹

ئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز:

اصناف البرز مشارکت حداکثری در انتخابات دارند

اصناف البرز مشارکت حداکثری در انتخابات دارند

کرج - رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: به یاری خداوند و حضور مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی به ویژه اصناف بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را در تاریخ سرزمینمان خلق خواهیم کرد.

بهروز حصاری ظهر سه‌شنبه در اجلاس ماهیانه اتاق اصناف البرز که با هدف بررسی و تصویب بودجه اتاق و اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، با اشاره به موضوع حساس و مهم انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح‌ها، یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی در کشورمان طی چهار دهه گذشته بوده است که ضمن حفاظت و پاسداری از کشور، تمامی توطئه‌ها و خواب‌های باطل دشمنان را خنثی ساخته است.

وی افزود: با توجه به شرایط بسیار حساس کشورمان به لحاظ اقتصادی و سیاسی، حضور گسترده مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان در روز انتخابات، یک‌بار دیگر پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و اقتدار آن را به رخ جهانیان خواهد کشید.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تمامی همکاران و فعالان صنفی استان را برای حضور پررنگ و مقتدرانه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه دعوت کرد و افزود: به یاری خداوند و حضور مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را در تاریخ سرزمینمان خلق خواهیم کرد.

در ادامه این نشست، موضوع بودجه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی توسط محمدرضا احسانی‌نیا، رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف، قرائت و مورد بررسی و تصویب اجلاس قرار گرفت.

در ادامه نیز مکاتبات و نامه‌های به تعویق افتاده به دلیل برگزار نشدن اجلاس ماهیانه در ایام قرمز استان البرز به لحاظ کرونا، مطرح و تصمیمات لازم در مورد هر یک اتخاذ شد.

کد خبر 5235537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha