۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴

در گفتگو بامهر عنوان شد؛

انتخاب اصلح اقتدار ملی را ارتقاء می‌دهد

انتخاب اصلح اقتدار ملی را ارتقاء می‌دهد

رشت- معاون سیاسی سپاه قدس گیلان گفت: انتخاب اصلح در انتخابات موجب افزایش شاخص‌های اقتصادی و ارتقای اقتدار و عزت ملی و گام نهادن در مسیر پیشرفت و علاج مشکلات کشور می‌شود.

سرهنگ امین یادگاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ابعاد تأثیر گذاری مشارکت حداکثری، گفت: در بعد داخلی مشارکت حداکثری به معنی مشروعیت نظام (مقبولیت نظام) است، البته این مقبولیت به معنی رضایت از وضعیت موجود نیست و موجب همبستگی و اتحاد عمومی نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری باعث بالا رفتن ضریب امنیت داخلی می‌شود و امکان نفوذ دشمن را تا حدودی کاهش می‌دهد، افزود: مشارکت حداکثری موجب رشد اقتصادی می‌شود، برای بسیاری از کشورها و سرمایه گذاران، تبعیت مردم از حاکمیت کشوری که قرار است در آن سرمایه گذاری کنند مهم است.

یادگاری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در عرصه خارجی موجب ناامیدی دشمنان و موجب کم شدن توطئه و طمع آنان نسبت به ایجاد شکاف در بین مردم می‌شود، بیان کرد: حضور مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ موجب شد دشمنان از پروژه انقلاب‌های مخملی و رنگی در ایران به سمت تحریم‌ها شیفت پیدا کنند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان ادامه داد: هم پیمانان ما در جهان خصوصاً جبهه مقاومت که به ما امید بسته‌اند وقتی ببینند مردم با مشارکت حداکثری، محکم پشت نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند دلگرم به ادامه راه می‌شوند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری قدرت چانه زنی مسئولین ما در عرصه خارجی در زمینه‌های مختلف را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: در این صورت کشور ما با دست برتر با توجه به پشتوانه حمایت‌های مردمی در عرصه خارجی مواجه خواهیم بود.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به معیارهای انتخاب شخص اصلح و آثار و نتایجی که روی کار آمدن یک فرد دارای صلاحیت برای کشور دارد، افزود: منطق اسلام منطق اصلح گزینی است و انتخاب اصلح بر اساس فرمایش رهبری هنر مردم است.

یادگاری اضافه کرد: خداوند در قرآن ملاک انتخاب را در دانش و توانایی و قوت جسمانی بیان می‌کند و در جای دیگر دلیل پیشنهاد وزارت حضرت یوسف را نگهداری امین معرفی می‌کند.

وی با اشاره به معیارهای مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح، گفت: مدیریت و کفایت، با ایمان و معتقد به جوان، عدالت خواه و فساد ستیز، مردمی، امیدوار، معتقد به توانمندی داخلی و دارای عملکرد انقلابی و جهادی باشد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر کسی ولایت مدار باشد دارای ویژگی‌های ذکر شده است،، افزود: اگر این منطق بر رفتار انتخاباتی در جامعه حاکم شد و مردم بر اساس تکلیفی که در خصوص انتخاب اصلح دارند اقدام کنند موجب بر چیده شدن فساد، رونق اقتصادی، رشد تولید، کاهش تورم، افزایش تولید ناخالص ملی، افزایش ارزش پول ملی، استفاده بهینه از منابع نفت و گاز و اقتدار و عزت ملی و گام نهادن در مسیر پیشرفت و درمان مشکلات مزمن کشور می‌شود.

کد خبر 5236876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha