۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷

استاندار خراسان جنوبی:

حضور در انتخابات پشتیبانی از اهداف انقلاب است

حضور در انتخابات پشتیبانی از اهداف انقلاب است

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه استان مهیای خلق انتخاباتی در کمال امنیت و سلامت است، گفت: حضور در انتخابات پشتیبانی از اهداف انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری بعدازظهر پنج شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مهم می باشد، برگزاری انتخاباتی سالم و امن است.

وی متذکر شد: از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات و چینش مقدمات، تأکید ما بر این بوده که مجریان انتخابات، اصول بیطرفی و رعایت قانون را در دستور کار قرار دهند.

استاندار خراسان جنوبی با تشکر از همه عوامل اجرایی که برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم تلاش کرده اند، گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که شرایط برای حضورشان در انتخابات فراهم است و می توانند به هر شعبه ای که تمایل دارند، مراجعه کنند و رأی بدهند.

ملانوری ادامه داد: همه همکاران ما این آمادگی را دارند که سلامت انتخابات را تضمین کنند و به لحاظ مدیریت بیماری کرونا نیز شرایط لازم برای حفظ سلامتی مردم تأمین شده است.

وی تأکید کرد: ما وظیفه خود را به عنوان مجریان انتخابات انجام داده ایم و آمادگی لازم را داریم تا وارد جریان اخذ رأی بشویم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در کنار همه این تلاش ها، در جریان برگزاری انتخابات، موضوع مهم، مشارکت مردم برای رأی دادن است.

ملانوری ادامه داد: مردم ما دراین انتخابات هم یک بار دیگر ثابت می کنند که همچنان پشتیبان انقلابی هستند که با دست خود و با رهبری های امام راحل (ره) به ثمر رسانده اند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) استمرار پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات، نشانه حمایت مردم از نظام است، گفت: از همه مردم دعوت می کنیم که در این انتخابات، حضور پیدا کنند تا حماسه سیاسی دیگری خلق نمایند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، باعث ناامیدی دشمنان از تلاش هایی می شود که برای دلسرد کردن مردم از نظام کرده اند.

ملانوری ادامه داد: امید همه ملت های آزادیخواه جهان به انقلابی است که در ایران اسلامی شکل گرفته و این انقلاب با مشارکت مردم در همه صحنه ها به ویژه انتخابات، استمرار می یابد.

وی اظهار امیدواری کرد؛ همه ما بتوانیم امانت دار خوبی باشیم و انقلاب را به نسل های بعدی و همه ملت هایی که به ان دلبسته اند، هدیه کنیم.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: حضور ما در انتخابات، فقط برای تعیین یک نفر به عنوان رئیس جمهور و یا گروهی به عنوان اعضای شورای اسلامی نیست، بلکه به معنای پشتیبانی از اهداف انقلاب است.

ملانوری یادآور شد: حضور ما پای صندوق های رأی باید هوشیارانه و آگاهانه باشد.

وی تأکید کرد: مردم باید با مطالعه و بر اساس برنامه های نامزدها، گزینه های خود را انتخاب کنند تا ان شاء الله آینده ای روشن برای استان و کشور ترسیم نمایند.

کد خبر 5237284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha