۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۵۹

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

رای ندادن مشکلات را حل نمی کند/لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

رای ندادن مشکلات را حل نمی کند/لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت: متأسفانه مردم ما با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند ولی با رأی ندادن و کناره گیری نمی‌توان این مشکلات را حل کرد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از شوراهای شهر و روستا امیدواریم همه مردم عزیز، متدین، ولایت مدار و ولایت پذیر همدان که هشت هزار شهید بزرگوار را تقدیم به نظام اسلامی کرده‌اند، یک بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات تقابل خود را با جریان کفر و نفاق نشان دهند.

وی با بیان اینکه این مشکلاتی که امروز موجود است حق این مردم با این مقدار گرفتاری‌ها و مشقت نیست، ادامه داد: راه حل برون رفت از این مشکلات قهر کردن با انتخابات و رأی ندادن نیست بلکه می‌توان با رأی دادن بسیاری از مشکلات کشور را حل کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه انتخاب یک دولت جوان و دولتی که مبارزه با فساد داشته باشد ضروری است، افزود: انتخاب یک دولتی که انقلابی، مردمی، در کنار مردم، با دغدغه مردم، اقتصاد محور، با برنامه و مهمتر از همه دارای تیم قوی باشد قطعاً می‌تواند بسیاری از مشکلات ما را حل کند.

شعبانی با تاکید بر اینکه بنده بارها گفته‌ام با قهر کردن مسئله‌ای حل نخواهند شد نه در این مورد بلکه در تمام موارد زندگی همین گونه است، اظهار کرد: با کنار کشیدن، قهر کردن و با رأی ندادن مشکلی حل نمی‌شود، بلکه با همکاری و همیاری هرکس را که تشخیص می‌دهیم اصلح است و توانایی این را دارد که مشکلات از بین ببرد را باید انتخاب کرد، طبیعتاً دولت آینده نیازمند همکاری مردم است.

وی گفت: امنیت کشور، ثبات سیاسی، قدرت دیپلماسی دولت در عرصه بین المللی همه این کارها با پشتوانه مردم اتفاق می‌افتد و امیدواریم خداوند متعال توفیق عنایت کند که حق شهدا، حق انقلاب و اسلام را انجام دهیم و بتوانیم به آنچه که وظیفه ما است عمل کنیم.

شعبانی افزود: تمام مراجع بزرگ اسلام، بزرگان، اساتید دانشگاه و فرهیختگان کشور از مردم عزیز دعوت کردند که در انتخابات شرکت نمایند که امیدوارم بهترین‌ها برای این مرد عزیز رقم بخورد.

کد خبر 5237359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha