۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

دعوت به مشارکت در انتخابات تواصی به حق است

دعوت به مشارکت در انتخابات تواصی به حق است

بیرجند-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دعوت به مشارکت در انتخابات تواصی به حق است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی پنج شنبه شب در دیدار تصویری با بسیجیان خراسان‌جنوبی با اشاره به اهمیت انتخابات فردا ۲۸ خردادماه اظهارکرد: دعوت مردم به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در حقیقت یک نوع تواصی به حق است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: علاوه بر مشارکت حدأکثری در انتخابات رأی دادن به فرد اصلح یک تکلیف است و ما تلاش خود را برای معرفی تبیین شاخص‌های نامزد اصلح انجام داده و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

قاسمی گفت: به برداران و خواهران عزیز بسیجی توصیه می‌کنم که فردا ۲۸ خردادماه در ساعات ابتدای رأی پای صندوق‌ها حاضر شوند و شرکت در انتخابات را به ظهر و یا ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بسیجیان تأمین امنیت حین برگزاری انتخابات و بعد از آن است، اظهار کرد: البته این مهم باید با رعایت سلسله مراتب صورت گیرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر بعد از برگزاری انتخابات دشمن قصد تفرقه و … داشته باشد ما نیز آمادگی برای حفظ امنیت کشور را داریم، گفت: از همه خواهران و برادران بسیجی که در دو- سه ماه گذشته در راستای تأمین امنیت، تبیین ضرورت انتخابات و... به ویژه در فضای اینترنت کوشیده‌اند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 5237419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha