۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۴

استاندار آذربایجان غربی:

مردم با مشارکت پرشور در پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس کردند

مردم با مشارکت پرشور در پای صندوق های رأی دشمنان را مأیوس کردند

ارومیه – استاندار آذربایجان غربی گفت: با وجود تبلیغات منفی دشمنان و القای فضای یاس و ناامیدی در کشور، خوشبختانه مردم با هوشیاری، با حضور در پای صندوق های رأی دشمنان را مایوس کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری ظهر جمعه پس از حضور در انتخابات و انداختن رأی به صندوق در گفتگو با خبرنگاران برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را اولویت‌های مهم وزارت کشور در برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: سلامت انتخابات سرمایه اجتماعی است و دولت در برگزاری انتخابات از هیچ فرد و جناحی حمایت نمی‌کند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از روند انتخابات، ادامه داد: از ساعات اولیه رأی گیری حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پر شور بود و پیش بینی می‌شود در ساعات آینده این حضور پرشور تر نیز شود.

مردم با مشارکت پرشور در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس کردند

استاندار آذربایجان غربی برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را اولویت‌های مهم وزارت کشور در برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: سلامت انتخابات سرمایه اجتماعی است و دولت در برگزاری انتخابات از هیچ فرد و جناحی حمایت نمی‌کند.

شهریاری همچنین به تدابیر وزارت کشور در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شعب اخذ رأی نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر تدارک اقلام بهداشتی در شعب اخذ رأی ناظر بهداشتی وزارت بهداشت نیز اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب را نظارت می‌کنند.

وی از مردم درخواست کرد تا با حضور پرشور خود علاوه بر اینکه در تعیین دولتی مقتدر و نیز مدیریت‌های شهری و روستایی متخصص نقش آفرین باشند، دشمنان نظام را نیز مأیوس تر از همیشه سازند.

کد خبر 5238218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha