۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳

اعضای شورای شهرهای گمیشان، مینودشت و گالیکش اعلام شد

اعضای شورای شهرهای گمیشان، مینودشت و گالیکش اعلام شد

گرگان- اعضای شورای شهرهای گمیشان، مینودشت و گالیکش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای گمیشان، مینودشت و گالیکش اعلام شد.

بر اساس اعلام فرماندار گمیشان، احمد عاصمی با سه هزار و ۵۰۷ رای، محمد مصطفوی با دو هزار و ۵۶۳ رای، محمدصفا حیدرنژاد با دو هزار و ۴۰۶ رای، عرازبردی دوجی با دو هزار و ۲۴۴ رای و بهمن ساتلخی با دو هزار و ۱۲۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای این شهر انتخاب شدند.

همچنین موسی یاراحمدی با دو هزار و ۶۱ رای، بهروز دربانی با دو هزار و ۳۲ رای و شهروز بایی با دو هزار و ۲۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر گمیشان مشخص شدند.

در شهر مینودشت هم، احمد کرامتلو با سه هزار و ۸۸۳ رای، سیدعلیرضا نریمانی با سه هزار و ۱۳۸ رای، محسن پسرکلو با سه هزار و ۱۳۱ رای، سیدحسن حسینی با سه هزار و ۲۶ رای و ایرج شفیع‌پور با دو هزار و ۳۸۲ رای به عنوان عضو اصلی شورای این شهر مشخص شدند.

همچنین علیرضا سرایلو با دو هزار و ۱۶۴ رای، مهدی پاکدل با دو هزار و ۳۴ رای و رضا صوفی با دو هزار و ۳۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در شهر گالیکش هم به ترتیب مصطفی عرب با سه هزار و ۹۰۶ رای، ابراهیم سنچولی با دو هزار و ۶۸۸ رای، حسین صفری با دو هزار و ۵۰۷ رای، زهرا رنگریز با دو هزار و ۲۷۲ رای و ولی زمانی با هزار و ۸۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

سه عضو علی البدل هم به ترتیب حسنیه بارانی با هزار و ۷۱۷ رای، یحیی فارسیانی با هزار و ۶۵۶ رای و مجید عرب با هزار و ۴۷۱ رای هستند.

کد خبر 5239269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha