۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد

ایجاد۲۰۰۰شغل توسط تشکل های دینی/انتخابات تبلور امید به تحول است

ایجاد۲۰۰۰شغل توسط تشکل های دینی/انتخابات تبلور امید به تحول است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از ایجاد دو هزار شغل توسط تشکل های دینی خبرداد و گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب مردم، ناشی از امید به تحول در کشور بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تبلیغ اظهارکرد: حضور باشکوه و معنادار مردم را در انتخابات ۲۸ خرداد را شاهد بودیم که باعث دمیدن روح تازه در بین مردم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: بعد از اتفاقات تلخ در زمینه اقتصادی و علیرغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، شخصیت فرهنگی روی کار آمد که این انتخاب ناشی از امید مردم به تحول در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی بود.

وی با اشاره به هفته تبلیغ گفت: علاوه بر روحانیون و تبلیغات اسلامی هم اقشار، گروه ها و حتی خبرنگاران جزو مبلغان هستند.

گرزین ادامه داد: یکی از موثرترین مبلغان جامعه خبرنگاران هستند زیرا روایت و نگاه آنها به مناسبات و اتفاقات، جریان ساز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید سیاستگذاری و برنامه ریزی های خود چند محور را به عنوان اصلی‌ترین رویکردهای خود در نظر گرفته که نخست پیوست اجتماعی دادن به فعالیت‌های خود است.

وی اضافه کرد: این یعنی تمام برنامه های تبلیغاتی مبلغان، مداحان، کانون های فرهنگی، حافظان قرآن، اساتید حوزه و دانشگاه و غیره باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

گرزین گفت: باید اخبار و اقداماتی که انجام می دهیم با حل مشکلات مردم منطبق بوده و بعد از آسیب شناسی خدمات اجتماعی را هم پیگری کنیم.

وی تاکید کرد: عنصر خدمات اجتماعی بسیار مهم است مخصوصاً با مشکلاتی که در عرصه‌های مختلف به وجود آمده و با برخی کوتاهی ها و سیاست گذاری های اشتباه با خلاءهای جدی مواجه شدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: از دیگر برنامه‌ها که توسط جامعه تبلیغی پیش گرفته شده مواسات است و براساس آن برنامه های تعریف شده که تمام تشکل های دینی برای خود برنامه تعریف کنند.

وی راه اندازی پویش همدلی یک هیئت یک جهیزیه، بهره‌گیری از هزار تشکل دینی برای اشتغالزایی در استان که منتج به ایجاد دو هزار شغل خانگی شده است را از دیگر اقدامات برشمرد.

گرزین گفت: ایجاد اشتغال به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کرده و این رویکرد بسیار مهمی است که سازمان را دنبال می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: کمک به خلق گفتمان برتر و کلان روایت موثر بر جامعه با محوریت گفتمان امید و باور به توان مردم از دیگر راهبردهای ما است.

وی تصریح کرد: ایجاد امید از مهم ترین برنامه های گام دوم انقلاب بوده و اگر بتوانیم به احیاء جدی و عمیق آن کمک کنیم، نفس حیاتی است که در جامعه دمیده می شود.

کد خبر 5241086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha