با صدور پیامی اعلام شد؛

آمادگی همکاری فرهنگی ۱۱۰۰ هیأت مذهبی با رئیس جمهور منتخب

آمادگی همکاری فرهنگی ۱۱۰۰ هیأت مذهبی با رئیس جمهور منتخب

۱۱۰۰ هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور در پیامی، ضمن تبریک به منتخب ملت اعلام کردند که آماده همکاری فرهنگی با آیت الله رئیسی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ،۱۱۰۰ هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور در پیامی، ضمن تبریک به منتخب ملت اعلام کردند که آماده همکاری فرهنگی با آیت الله رئیسی هستند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

برادر ارجمند حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دام عزه

سلام علیکم

خداوند عزیز و قادر متعال را سپاسگزاریم که در آستانه میلاد پر خیر و برکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا سلام الله علیه به ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی توفیق خلق حماسه‌ای بزرگ و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد را عطا کرد.

حضور و مشارکت کم نظیر، هوشمندانه و حماسی مردم پای صندوق‌های رأی در میان عواملی نظیر ناکارآمدی‌ها به‌ویژه در مدیریت اقتصادی و مهار گرانی، واهمه از بیماری فراگیر کرونا، فضای مسموم رسانه‌ای از سوی بدخواهان و بیگانگان و نیز برخی مشکلات در جریان رأی‌گیری که هر یک می‌توانست در کم رنگ کردن مشارکت در انتخابات مؤثر باشد، توطئه و نقشه بدخواهان و دشمنان این ملت و کشور را درهم کوبید و موجبات پیروزی بزرگ دیگری برای ملت ایران فراهم آورد.

هیأت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور این حماسه غرورآفرین را که با عنایات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و عزم و اراده ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران شکل گرفت، به محضر رهبر و پیشوای فرزانه‌مان حضرت امام خامنه‌ای و آحاد ملت شریف ایران و جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایند.

هیأت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور در جهت تحقق آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران و عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب، آمادگی همکاری همه جانبه فرهنگی با رئیس جمهور منتخب و محبوب را اعلام می‌دارند.

از خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی و موفقیت بیش از پیش در راه خدمت به مردم را خواستاریم.

کد خبر 5242432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha