۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵

رئیس دیوان عدالت اداری خبر داد؛

رفع ابهام از قانون سند خودرو تا ۳ هفته آینده

رفع ابهام از قانون سند خودرو تا ۳ هفته آینده

اسلامشهر- رئیس دیوان عدالت اداری از رفع ابهام از قانون سند خودرو تا ۳ هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مصدق ظهر یکشنبه در حاشیه حضور در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک بحث این است که سند و برگ سبزی که در نیروی انتظامی صادر می‌شود سندی رسمی است یا غیر رسمی که باید بگوییم بدون شک این سند یک سند رسمی است.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور بیان داشت: برگ سبزی که توسط پلیس به مردم ارائه می‌شود قطعاً سند رسمی است و در خصوص انتقال سند قطعی در دفاتر اسناد رسمی و اینکه برابر با قوانین ثبت اسناد آیا الزامی برای رفتن به دفترخانه پس از اخذ این برگ سبز وجود دارد یا نه قانون دچار ابهام است.

وی بیان داشت: با دستور ویژه ای این موضوع توسط معاونت حقوقی دیوان عدالت اداری در دست بررسی است و تا ۳ هفته آینده نظر نهایی دیوان عدالت اداری در این مورد اعلام خواهد شد.

گفتنی است که رئیس دیوان عدالت اداری کشور امروز یکشنبه ۶ تیرماه با همراهی مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر از بخش‌های مختلف مرکز پزشکی قانونی شهرستان بازدید کرد که در این بازدید که رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری و یونس اسدی مقدم دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر نیز حضور داشتند بر ضرورت ارتقا سطح کیفی خدمات دهی به مراجعان این مرکز تاکید شد.

بر اساس این گزارش رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های داداش زاده رئیس مرکز پزشکی قانونی اسلامشهر در عرصه خدمت به مردم این شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 5245454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      6 0
      خودرو یک وسیله مصرفی است هیچ فرقی با سایر لوازم مصرفی ندارد الا اینکه در معرض تخلفات مختلف از جمله قاچاق و...است .لذا صرفا پلاک ماشین و برگ سبز که هویت خودرو ومالک ان را تعیین میکتد؛کافیست .سند محضری فقط کارچاق کنی برای دفاترست وبس!!
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      0 0
      با سلام یکی از عوامل نابسامانی و مشکلات حقوقی پیش آمده در بحث خودرو همین ثبت در دفتر اسناد است که بسیاری از مردم بعلت هزینه های بالا از انجام ان خودداری میکنند.اگر فقط برگ سبز خودرو را به رسمیت بشناسند و مراجعه به دفترخانه نیاز نباشد بسیاری از مشکلات خودبخود حل خواهد شد.