۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن:

مسئولان اصفهان صدای ما باشند/ فدراسیون جوابمان را نمی‌دهد

 مسئولان اصفهان صدای ما باشند/ فدراسیون جوابمان را نمی‌دهد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید اشتباهات داوری در این فصل بین ۱۲ تا ۱۶ امتیاز از ذوبی‌ها گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، مجتبی فریدونی خطاب به استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از شما می‌خواهیم که صدای ما برای احقاق حقوق پایمال شده تیم فوتبال ذوب آهن باشید، چرا که هیچکس صدای ما را نمی‌شنود. بارها با فدراسیون صحبت و نامه نگاری کردیم، اما دریغ از یک جواب.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: دیگر نمی‌دانیم با چه زبانی و با چه کسی صحبت کنیم، صدای ما به جایی نمی‌رسد، بارها با مسئولان فدراسیون تماس و مکاتبه داشتیم، اما هیچ جوابی دریافت نکردیم و نتیجه‌ای در بر نداشته است.

فریدونی افزود: داور بازی ذوب آهن در مقابل تراکتور تنها دو بازی در لیگ قضاوت داشته و در چند بازی نیز داور چهارم و یا داور خط دروازه بوده است. چرا این داور باید برای چنین بازی مهم و حساسی در هفته‌های پایانی لیگ به میدان برود؟ نمی‌گوییم عمدی است، اما بی شک سوء مدیریت است.

وی با اشاره به مکاتبه با فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص بحث خریداری تجهیزات کمک داور ویدئویی (VAR) گفت: ۱۸ اردیبهشت نامه‌ای به سازمان لیگ زدیم، با ۳ شرکت که مورد تاییدیه فیفا هستند مکاتبه داشتیم و حتی راهکارهای بسیار خوبی را نیز برای باشگاه‌هایی که از نظر مالی مشکل دارند پیدا کردیم تاکنون هیچ پاسخی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ نداشتیم. تا چه زمانی باید تاوان اشتباهات داوری را بدهیم. یک تیم حداقل ۵۰ تا ۶۰ میلیارد هزینه می‌کند و با چند سوت اشتباه تمام تلاش‌های آنها به هوا می‌رود.

فریدونی اظهار کرد: فدراسیون و کمیته داوران باید در این زمینه چاره اندیشی کند. آیا می‌دانند هر سوت اشتباه آنها چه هزینه‌ای برای کارخانه و باشگاه ذوب آهن در بردارد و برای تامین آنها چقدر کارگران کارخانه باید تلاش کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: در این فصل بر اساس آمار و آنالیزی که داشتیم بین ۱۲ تا ۱۶ امتیاز از ما با توجه به اشتباهات داوری گرفته شده، اگر اینگونه نشده بود الان با خیال راحت به فکر بازی‌های باقیمانده بودیم و شاید برای مورد دیگری در جدول می‌جنگیدیم نه اینکه برای سقوط نکردن بجنگیم و دلواپس سقوط به دسته یک باشیم.

کد خبر 5250164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha