۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۹

اجرای طرح راهیان پیشرفت در مرکز تحقیقات شهید فخری زاده ملایر

اجرای طرح راهیان پیشرفت در مرکز تحقیقات شهید فخری زاده ملایر

همدان- مسئول مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر گفت: طرح جامع راهیان پیشرفت با حضور کارآفرینان در مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده برگزار می شود.

امیراحمد رضاعلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده در شرایطی ایجاد شد که هیچ بستری برای بروز روحیه خود باوری در فضای دانشگاهی برای دانشجویان نبود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سازمان بسیج دانشجویی از هسته‌ها و مراکز تحقیقاتی حمایت و مجوز صادر می‌کند اقدام به تشکیل این مرکز تحقیقاتی کردیم.

مسئول مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر با اشاره به هدفی که از تشکیل این مرکز تحقیقاتی وجود داشت، گفت: هدفی که ما دنبال می‌کردیم این بود که چند هسته را فعال کنیم و یک جو و فضای علمی را برای دانشجویان ایجاد کنیم.

رضاعلی افزود: برنامه‌هایی که ما داریم برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای علمی در حوزه رشته‌های گوناگون تحصیلی است، ما به تناسب وضعیت شهرستان ملایر مانند کشمش، مبل و منبت هسته‌هایی را تشکیل دادیم که قصد کنشگری جهت رونق این حوزه‌ها در شهرستان را داریم.

وی در رابطه با دوره شهید فخری زاده ادامه داد: دوره شهید فخری زاده دوره‌ای است که توسط سازمان بسیج دانشجویی برگزار شده و بستری است که هسته‌های علمی محصولات خود را در اختیار داوران قرار می‌دهند، هدف ما از شرکت در این رویداد بیشتر ارزیابی از فعالیت دیگر هسته‌ها است.

وی افزود: در مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده قصد داریم که طرح جامع راهیان پیشرفت را ایجاد کنیم که در این خصوص قطعاً از کارآفرینان دعوت خواهیم کرد، همچنین بازدیدهای علمی و اصولی از مراکز صنعتی و تخصصی را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

کد خبر 5253047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha