۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶

مدیر اجرایی طرح محله همدل در کردستان:

۵۰۰ طرح محله همدل در قروه ارزیابی شد

 ۵۰۰ طرح محله همدل در قروه ارزیابی شد

قروه- راهیار روحانیون مستقر استان کردستان از ارزیابی ۵۰۰ طرح ارائه شده توسط محلات شهرستان قروه در قالب طرح ملی محله همدل به دبیرخانه استانی و ارزیابی آن ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم رحمانپوریان روز شنبه در جریان داوری طرح‌های محله همدل شهرستان قروه اظهار کرد: شهرستان قروه با بیش از ۵۰۰ طرح ارائه شده در طرح محله همدل رتبه اول استان را کسب کرده است.

وی افزود: در مرحله بعدی طرح‌های منتخب از هر استان داوری خواهند شد تا طرح‌های منتخب کشوری شناسایی و از آنان تقدیر شود.

وی خاطرنشان کرد: از طرح‌هایی که منتخب کشوری نشده‌اند در شهرستان با اهدا هدایایی تقدیر خواهد شد.

راهیار روحانیون مستقر استان کردستان اضافه کرد: طرح محله همدل یک طرح ملی است که بین محلات تمامی شهرهای کشور به منظور رفع مشکلات هر محله توسط مردم خود محله برگزار می‌شود و در پایان با ارزیابی فعالیت محلات هر شهرستان محله منتخب هر استان به تهران معرفی و از محله برگزیده استانی و کشوری تقدیر خواهد شد.

رحمانپوریان اعلام کرد: در ارزیابی انجام شده هشت اثر منتخب محله همدل با نظر شش نفر از داوران مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: در جریان داوری طرح‌ها هر یک از مدیران طرح‌های منتخب طی هشت دقیقه به بیان توضیحات و نتایج حاصله از اجرای طرح خود پرداختند و داوران شهرستانی نسبت به طرح سوالات و نیز داوری طرح‌ها اقدام کردند.

رحمانپوریان تصریح کرد: طرح محله همدل با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامان جمعه و جماعت، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و تا رفع مشکلات آن محله به کار خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه نیز در این نشست اعلام کرد: هم‌اکنون ده‌ها طرح قابل ارائه در حال اجراست که با اجرای این طرح‌ها توسط مجامع میانی سازمان تبلیغات اسلامی مشکلی از مشکلات محلات با همکاری روحانیون و محوریت مسجد برطرف شده است.

وی از زحمات راهیار استان کردستان در راستای اجرای طرح محله همدل قدردانی کرد و افزود: طرح محله همدل با تلاش مجدانه این روحانی گرانقدر و همکاری ادارات مرتبط و نیز کانون‌های فرهنگی، مؤسسات قرآنی و مدیران خانه‌های قرآن شهر و روستا به ثمر نشست.

وی اظهار کرد: طرح‌هایی که اجرا شده علاوه بر حل مشکل اشخاص در راستای صیانت از محیط زیست و نیز جلوگیری از هدر رفت منابع آب و انرژی تأثیرات بسزایی داشته‌اند و امیدواریم این روند با مشارکت مردم روز به روز توسعه یابد.

کد خبر 5254699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha