۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۸

با برگزاری مجمع انتخاباتی برای ۴ سال؛

حمید بادامی نجات سکاندار والیبال استان همدان شد

حمید بادامی نجات سکاندار والیبال استان همدان شد

همدان- ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان همدان برگزار و حمید بادامی‌نجات برای چهار سال سکاندار این رشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه‌شنبه مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان همدان با حضور محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

حمید بادامی نجات در این مجمع از ۱۵ رأی مأخوذه با ۱۴ رأی برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت والیبال استان همدان انتخاب شد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه همدان یکی از قطب‌های این رشته است، اظهار کرد: خوشبختانه در کشور موج حضور مدیران جوان آغاز شده و خوشحالیم که در همدان نیز یک مدیر جوان و آینده‌دار به عنوان رئیس هیئت منتخب شد.

محمدرضا داورزنی افزود: تاریخ نشان می‌دهد که همدان در والیبال حرف برای گفتن داشته و ظرفیت بسیار بالایی دارد.

وی با بیان اینکه انتظار بیشتری از والیبال استان همدان داریم، بیان کرد: ورزشکاران همدان فیزیک بدنی خوبی دارند اما متأسفانه حضور تیم فوتبال پاس به ورزش استان همدان در بیش از یک دهه گذشته لطمه فراوانی زده است.

رئیس فدراسیون والیبال کشور عنوان کرد: یک تیم را از لیگ برتر آوردند که الان وضعیت خوبی ندارد و این تیم لطمه زیادی را به بدنه اداره کل ورزش و مجموعه ورزش زده و رشته‌های دیگر ورزشی را تحت شعاع قرار داده است.

داورزنی با بیان اینکه تیم‌های فوتبال تمامی منابع ورزش را می‌بلعد، گفت: اگر تیم‌های فوتبال خصوصی باشند و به بدنه ورزش لطمه نزنند مشکلی نیست به مانند شهرهایی مانند اصفهان، کرمان و خوزستان که از منابع دیگر تزریق می‌کنند.

وی افزود: اینکه والیبالیست همدانی مجبور شود در استان دیگر بازی کند بسیار نامطلوب بوده است.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه والیبال به یک رشته خانوادگی و مردمی تبدیل شده است، گفت: بسیاری از مردم لیگ برتر داخلی کشور را دنبال می‌کنند ما بیش از ۲۰ میلیون مخاطب در فضای مجازی برای دنبال کردن آنلاین مسابقات لیگ برتر داشتیم.

وی افزود: امروز مردم به والیبال تعصب دارند و این رشته باعث شده مردم احساس غرور کنند.

رئیس هیئت والیبال استان همدان نیز در این مجمع بیان کرد: از اعتماد اعضای مجمع والیبال استان همدان برای انتخاب بنده به عنوان رئیس هیئت سپاسگزار هستم.

حمید بادامی‌نجات افزود: با یک برنامه‌ریزی چهار ساله و مدون به دنبال ارتقا رشته والیبال در استان همدان هستیم.

وی با بیان اینکه از امروز استعدادیابی را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: همدان پتانسیل این را دارد تا در سطح کشور یک تیم خوب در لیگ‌های والیبال داشته باشد.

رئیس هیئت والیبال استان همدان عنوان کرد: والیبالیست‌های ما باید در تیم شهر خودشان بازی کنند به دنبال این هستیم تا نام همدان را در رشته والیبال مطرح کنیم.

کد خبر 5257210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha