۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۷

رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی:

خراسان شمالی جزو ظرفیت‌های احداث پیست قایقرانی اعلام شد

خراسان شمالی جزو ظرفیت‌های احداث پیست قایقرانی اعلام شد

بجنورد- رئیس هیأت قایقرانی خراسان شمالی گفت: رئیس فدراسیون قایقرانی خراسان شمالی به همراه اردبیل و بوشهر را از استان‌های دارای ظرفیت احداث پیست بین المللی قایقرانی اعلام کرد.

هادی راضیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی، اظهار کرد: یکی از دستورکارهای مجمع سالیانه فدراسیون قایقرانی طی روزهای اخیر بحث و بررسی درباره انتخاب و احداث پیست‌های بین المللی این رشته ورزشی در استان‌های کشور بود.

رئیس هیأت قایقرانی خراسان شمالی به حضور استان خراسان شمالی به عنوان یکی از گزینه‌های احداث پیست‌های بین المللی قایقرانی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: رئیس فدراسیون قایقرانی در حضور معاون وزیر ورزش، استان خراسان شمالی به همراه اردبیل و بوشهر را از جمله استان‌های دارای ظرفیت احداث پیست بین المللی قایقرانی در کشور اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام و آمادگی استان‌های کشور این پیست‌های بین المللی راه اندازی می‌شود که در صورت آمادگی مدیران ورزشی و مسئولان خراسان شمالی می‌توان این استان را رده نخست احداث این پیست‌ها قرار داد.

رضائیان در انتها بر وجود ظرفیت‌های طبیعی برای ایجاد پیست بین المللی قایقرانی در استان تاکید کرد و گفت: این ظرفیت با همت مسئولان می‌تواند به قطعیت برسد و خراسان شمالی را به قطب ورزش قایقرانی شرق و حتی منطقه تبدیل کند.

کد خبر 5257369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha