۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱

فرماندار فریدون‌شهر خبر داد؛

اجرای عملیات آسفالت در ۲۵ روستای فریدون‌شهر

اجرای عملیات آسفالت در ۲۵ روستای فریدون‌شهر

فریدون‌شهر- فرماندار فریدون‌شهر گفت: در ۲۵ روستای فریدونشهر با استفاده از سه هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان، ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌ها آسفالت شد.

رضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ضعف زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی به محرومیت فریدون‌شهر دامن زده است.

وی از افتتاح کتابخانه شهید سلیمانی در روستای وحدت آباد خبر داد و افزود: در صورت تأمین اعتبار کتابخانه آل یاسین فریدون‌شهر افتتاح خواهد شد و سرانه مطالعه نیز افزایش می‌یابد.

فرماندار فریدون‌شهر بیان داشت: به منظور حفظ مراتع و منابع طبیعی و محیط زیست از ایجاد واحدهای صنعتی آلاینده و فعال شدن معادن جلوگیری می‌شود.

در فریدون‌شهر ۲۶۴ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شد

صفری با بیان اینکه ۲۶۴ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان داده شده است، افزود: در شهرستان تاکنون در طرح اقدام مسکن ملی ۱۳۰ نفر ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بالغ بر سه هزار واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت احداث، بازسازی و مقام سازی شده است، بیان داشت: از این تعداد ۵۷۰ واحد مسکونی بازسازی و ۲۷۰ واحد در قالب مسکن محرومین با استفاده از کمک‌های بلاعوض ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان احداث شده است.

اجرای عملیات آسفالت در ۲۵ روستای فریدون‌شهر

فرماندار فریدون‌شهر در ارتباط با اقدامات عمرانی و توسعه روستایی، گفت: در ۲۵ روستای شهرستان با استفاده از سه هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان، ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌ها آسفالت شده است.

وی افزود: اجرای طرح بهسازی معابر و تأمین آب شرب، اصلاح شبکه آبرسانی در ۷۰ روستا از محل اعتبارات ارزش افزوده، ارائه خدمات به منظور بهبود معیشت در ۴۰ منطقه عشایری و توزیع ۳۷۰ پنل خورشیدی به ارزش ۳۷ میلیارد تومان از جمله اقدامات دولت در این شهرستان بوده است.

برق رسانی به روستای هیران فریدون‌شهر در دستور کار قرار گرفت

صفری گفت: کار برق رسانی به تنها روستای فاقد برق پایدار (هیران) در مرحله ارزیابی و طراحی قرار گرفته است و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیاز دارد که پس از تخصیص توسط شرکت توانیر اجرا خواهد شد.

کد خبر 5258163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha