۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پرونده پروژه‌های سیلاب ۹۸ در اوایل سال آینده بسته می‌شود

پرونده پروژه‌های سیلاب ۹۸ در اوایل سال آینده بسته می‌شود

پلدختر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده پروژه‌های سیلاب فروردین‌ماه سال ۹۸ در لرستان اوایل سال ۱۴۰۱ بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی امروز پنج شنبه در حاشیه مراسم افتتاح پل شهید سپهبد سلیمانی روستای «بابازید» در گفت وگو با رسانه‌ها گفت: سه هزار ۶۴۲ دستگاه وسیله نقلیه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در کشور ثبت سفارش شده است.

وی عنوان کرد: ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور آماده شماره گذاری است.

رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: بر اساس بند ۳ ماده ۳۰ احکام دائمی نوسازی ناوگان جاده‌ای، اعتبارات در این زمینه مربوط به اعتبارات سازمان راهداری بوده که در بانک‌ها سپرده‌گذاری شده است.

امانی گفت: این سازمان برای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور برای پنج هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین با یکی از کارخانجات داخلی قرارداد بسته و یک هزار دستگاه با شرکت دیگر نیز قرارداد دارد که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: پرونده پروژه‌های سیل فروردین‌ماه سال ۹۸ در لرستان اوایل سال ۱۴۰۱ بسته می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور یادآور شد: بخشی از این پروژه‌ها در حال اجرا و بهسازی بخش باقیمانده آن نیز نیاز به تأمین اعتبار دارد که در این زمینه مکاتبات وزیر راه و شهرسازی با معاون رئیس جمهور منتج به نتیجه شده و اعتبارات در این زمینه تخصیص می‌یابد.

امانی افزود: امروز بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در کشور به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: مبلغ پنج هزار میلیارد تومان از این پروژه‌ها در حوزه راهداری است که چهار هزار کیلومتر آن مربوط به راه‌های روستایی و مابقی بهسازی روکش آسفالت در محورها و پل‌ها و ابنیه ها بوده که عمده آن مربوط به محور تخریب شده از سیل محور پلدختر- خرم آباد است.

کد خبر 5258579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha