۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶

علمای اهل سنت خراسان شمالی:

رسانه‌های معاند اخبار جعلی از خوزستان منتشر می‌کنند

رسانه‌های معاند اخبار جعلی از خوزستان منتشر می‌کنند

بجنورد- شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه ای اقدامات شبکه های تفرقه انگیز با انتشار اخبار دروغ و جعلی از خوزستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه‌ای اقدامات شبکه‌های تفرقه‌انگیز در انتشار اخبار دروغ و جعلی از خوزستان را به شدت محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

این روزها رسانه‌های بیگانه و جیره خوار استکبار جهانی و صهیونیست با انتشار تصاویر ساختگی و اخبار جعلی و دروغ از طریق ماهواره درصدد، تشویش اذهان عمومی در بین ملت ایران هستند و می‌خواهند با این اقدام امنیت این کشور را زیر سوال ببرند و ایران اسلامی را به کشوری همچون سوریه، افغانستان، پاکستان و عراق تبدیل کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود را که همانا از بین بردن قرآن و اسلام و برپانمودن حکومت استبدادی می‌باشد، عملی سازند.

جوانان غیور و ملت فهمیده و برادران و خواهران ما در خوزستان اگر هم مشکلی داشته باشند، باید از طریق قانونی پیگیری نمایند و تخریب و از بین بردن اموال بیت‌المال و دولتی غیر قانونی است و افرادی که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند و فریب دشمن را می‌خورند، بدانند که امنیت خط قرمز ملت ایران است.

امروز همه قبول دارند که امنیت در این کشور به واسطه این انقلاب حرف اول را در جهان می‌زند، اما دشمن توان و چشم دیدن این انقلاب را ندارد و به همین خاطر هر از گاهی با نقشه‌های شوم و نافرجام خود درصدد آسیب رساندن به این انقلاب هستند و امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای (بی بی سی، ایران اینترنشنال، کلمه، رادیو فردا و…) که از طریق آمریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی کشورهای عربی ساپورت مالی می‌شوند؛ منتظر چنین حوادثی هستند تا با بزرگنمایی و دروغ پراکنی شرایط را ملتهب نشان دهند.

باید به این مهم توجه داشته باشیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه دشمنی با مردمش ندارد و دلسوز آنهاست و افراد بیگانه در خارج از کشور و جیره خواران مستکبرین باید بدانند با این ترفندها و اقدامات نمی‌توانند در وحدت شیعه و سنی ایران خللی ایجاد کنند. به حمد خداوند متعال این انقلاب زیر سایه لطف خدا و رهبری فرزانه و نیروهای جان بر کف همیشه مقاوم و پابرجا در مقابل تمامی توطئه‌ها ایستاده و خواهد ایستاد.

من الله توفیق

کد خبر 5263746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha