۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹

رئیس هلال احمر گالیکش:

۷ نیروی اطفای حریق جنگل های گالیکش مصدوم شدند

۷ نیروی اطفای حریق جنگل های گالیکش مصدوم شدند

گالیکش- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش از حادثه دیدن هفت نفر از تیم های اطفای حریق در جنگل های گالیکش خبرداد.

محمدرضا استیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز پنج شنبه با اعلام آتش سوزی در جنگل‌های گالیکش دو تیم پشتیبانی از حریق جنگل و مرتع هلال احمر به منطقه درگیر حریق اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش افزود: در این آتش سوزی و حین اطفای حریق هفت نفر دچار حادثه شدند که به آنها امدادرسانی شد.

وی با بیان این که از پنج نفر از حادثه دیدگان نیاز به درمان داشتند، توضیح داد: یک آقای ۳۳ و یک آقای ۳۰ ساله به دلیل ضعف و بی حالی و یک جوان ۲۶ ساله به دلیل ترومای دست راست و فرد ۴۱ ساله به دلیل ترومای پای چپ توسط هلال احمر به پایین دست منتقل و تحویل اورژانس شد.

استیری ادامه داد: همچنین یک آقای ۴۹ ساله هم به صورت سرپایی درمان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش بیان کرد: نیروهای هلال احمر تا پایان عملیات اطفای حریق در منطقه حضور دارند.

عبدالریح لطفیف مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان هم گفت: در عملیات اطفاء حریق سه نفر به علت سقوط از صخره و سه نفر به علت ریزش و برخورد سنگ از کوه مصدوم و سرپایی معالجه و درمان شدند، همچنین یک نفر به علت استنشاق دود مصدوم و راهی بیمارستان شد.

کد خبر 5263829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha