۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹

امام جمعه موقت قزوین:

قزوین به یک نرم افزار و سند پیشرفت و توسعه قوی نیازمند است

قزوین به یک نرم افزار و سند پیشرفت و توسعه قوی نیازمند است

قزوین - امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه قزوین به یک نرم افزار و سند پیشرفت و توسعه قوی نیازمند است، گفت: این سند باید بر اساس خودباوری و توجه به ظرفیت‌های بومی استان تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید مهدی خضری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به نزدیک بودن تحول در سیستم اجرایی کشور اظهار کرد: این تغییر، تغییر رویکرد کشور است.

وی با بیان اینکه راه پیشرفت، استفاده از ظرفیت دولت جوان و انقلابی است، عنوان کرد: نباید شاخصه‌های انقلابی بودن را در یک نماد جستجو کرد بلکه فرد انقلابی دارای ۵ شاخصه مهم است که مقام معظم رهبری آن را بارها تبیین کرده است.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه امروز باید به دنبال تفکر انقلابی در کشور باشیم عنوان کرد: با توجه به وضعیت کشور باید دنبال مدیرانی با شاخصه انقلابی باشیم که قدر رأی مردم در این شرایط سخت و دشوار را بدانند و متوجه وظیفه خطیر خود در شرایط فعلی باشند.

خضری ادامه داد: اعتقاد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی از شاخصه‌های مدیران انقلابی است و مدیری که به این شاخصه اساسی اعتقاد داشته باشد با قدرت پای مردمی که برای حراست از انقلاب در انتخابات حضور دارند خواهد ایستاد.

وی ایستادگی در برابر اسلام امریکایی را یکی دیگر از شاخصه‌های مدیر انقلابی دانست و گفت: مدیر انقلابی با اعتقاد قلبی به پیشرفت به جای توسعه و توجه به ظرفیت‌های درونی کشور سعی می‌کند حرکت انقلاب را سرعت ببخشد.

امام جمعه موقت قزوین توجه به محرومین را شاخصه دیگر مدیر انقلابی دانسته و تصریح کرد: مدیری که از این جامعه باشد و درد محرومین را درک کند هرگز در تصمیم گیری دچای خطایی که فشار آن به سمت طبقه محروم باشد نخواهد شد.

وی اظهار کرد: آرمانگرایی، همت برای حرکت رو به جلو و حضور در میدان کار و تحول از دیگر شاخصه یک مدیر انقلابی است که در جامعه به آن احتیاج داریم.

حجت الاسلام خضری افزود: توجه به استقلال کشور و اعتقاد به استقلال سیاسی و اجتماعی از دیگر شاخصه‌های مدیر انقلابی در کشور است.

وی بیان کرد: نگاه به استقلال علاوه در ابعاد ملی باید در ابعاد استانی نیز دیده شود و مدیری که در استان منصوب می‌شود باید به ظرفیت‌های استان باور و ایمان داشته باشد.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه قزوین به یک نرم افزار و سند پیشرفت و توسعه قوی نیازمند است، تصریح کرد: این سند باید بر اساس خودباوری و توجه به ظرفیت‌های بومی استان و با قابلیت اجرایی تدوین شود.

وی با اشاره به پروژه چشمه نور در قزوین گفت: این پروژه می‌تواند نگاه علمی کشور را به سمت قزوین سوق دهد اما متأسفانه اینگونه به نظر می‌رسد که نخبگان قزوینی به حاشیه رانده شده‌اند.

حجت‌الاسلام خضری اظهار کرد: امیدواریم روزی با فعال شدن این پروژه، شاهد شکل گیری بستری برای فعالیت بیشتر نوجوانان و جوانان قزوینی در علم آموزی آنها در همین قزوین باشیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم همانطور که سامانه مدیران انقلابی توسط دولت جدید راه اندازی شده است سامانه معرفی نفوذ در دستگاه‌ها را نیز طراحی شود تا مردم از نفوذ در کشور در امان باشند.

کد خبر 5264012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha