۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵

فرماندار قرچک خبر داد؛

راه‌اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قرچک

راه‌اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قرچک

قرچک- فرماندار قرچک از راه‌اندازی دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد و گفت: ۷۲ درصد از افراد بالای ۶۰ سال در قرچک واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی و آغاز به کار دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در قرچک خبر داد و اظهار داشت: پیش از این، یک مرکز در منطقه پوئینک فرآیند واکسیناسیون را انجام می‌داد که با راه‌اندازی مرکز دوم در شهر قرچک، ظرفیت روزانه تزریق واکسن به ۲ هزار نفر افزایش یافته است.

فرماندار قرچک با بیان اینکه تا کنون ۷۲ درصد از گروه سنی افراد بالای ۶۰ سال علیه بیماری کووید -۱۹ در قرچک واکسینه شده اند گفت: سایر گروه‌های سنی نیز بنا به اعلام وزارت بهداشت و درمان از طریق ثبت‌نام در سامانه مربوطه واکسینه خواهند شد.

خطیبی بیان داشت: توصیه می‌شود افراد طبق تاریخ، ساعت و مکان مشخص شده در پیامک به مراکز مراجعه کنند، چرا که عدم تعجیل و تأخیر در زمان حضور، به نفع خود و سایرین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قرچک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و علیرغم اینکه شدت سرایت بیماری زیاد شده اما رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم کاهش یافته است عنوان داشت: از همه مردم و کسبه و اصناف عزیز قرچک می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش دقت لازم را داشته باشند تا انشااله بتوانیم از این بیماری رهایی یابیم.

کد خبر 5265880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha