۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶

مدیرعامل آبفای شیراز اعلام کرد؛

افتتاح پروژه فاضلاب در ۴ شهرک شیراز

افتتاح پروژه فاضلاب در ۴ شهرک شیراز

شیراز- مدیر عامل آبفای شیراز گفت: پروژه خطوط انتقال فاضلاب چهار شهرک زیبا شهر، برنامه و بودجه استانداری، حجت آباد و مهدی آباد در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

بهمن بهروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خطوط انتقال فاضلاب چهار نقطه از کلانشهر شیراز با پیشرفت فیزیکی ٤٠تا ۹۵ درصد در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای خط انتقال فاضلاب شهرک زیباشهر بیان کرد: این پروژه با طول ۲۱۰۰ متر از اواخر سال ۹۹ آغاز شده است.

مدیر عامل آبفای شیراز افزود: برای اجرای خط انتقال از لوله پلی‌اتیلن سایز ۴۰۰ میلی‌متر استفاده شده است.

وی تاکید کرد: به‌رغم مشکلات عدیده‌ای که در مسیر لوله گذاری اجرای این پروژه وجود داشت، این طرح تاکنون از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد برخوردار است.

بهروزی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک مابقی اجرای خط انتقال این پروژه اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای خط انتقال فاضلاب شهرک برنامه‌وبودجه استانداری فارس نیر گریزی زد و بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از تیرماه سال‌جاری آغاز شده است ودارای پیشرفت فیزیکی بیش از ٤٠درصد است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز با بیان اینکه در اجرای این خط انتقال از لوله با جنس GRP سایز ۶۰۰ میلی‌متر استفاده شده، عنوان کرد: طول اجرای این خط انتقال ۱۴۰۰ متر و عمق اجرای ان ۴ تا ۱۱ متر است.

بهروزی همچنین به اجرای دیگر پروژه‌های خط انتقال بخش فاضلاب شیراز نیز اشاره کرد و گفت: خط انتقال فاضلاب شهرک‌های حجت‌آباد و مهدی‌آباد با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در همین ماه به بهره برداری می‌رسد.

او اضافه کرد : جنس لوله اجرای این خط نیز GRP با سایز ۴۰۰، ۶۰۰، ۸۰۰ و هزار میلی‌متر است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز متراژ اجرای خط انتقال شهرک‌های حجت آباد و مهدی آباد را ۲۲۱۵ متر اعلام کرد.

کد خبر 5265894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha