۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۴

امام جمعه دیر:

مسئولان برای رفع مشکلات آب مردم دیر چاره‌اندیشی کنند

مسئولان برای رفع مشکلات آب مردم دیر چاره‌اندیشی کنند

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: مسئولان برای رفع مشکلات آب مردم دیر چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: عاشقان امیرالمومنین (ع) امسال بخاطر ویروس منحوس کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با آذین بندی خیابان‌ها، راه انداختن کاروان‌های شادی، نصب پرچم‌ها و بیرق‌ها، توزیع اطعام و بسته‌های معیشتی، آزاد کردن زندانیان بدهکار و فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی عشق و دلدادگی خود به امام علی (ع) نشان دادند.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: متأسفانه دیروز در روز عید سعید غدیر خم مردم ما با مشکل قطعی آب مواجه بودند که بنده باز هم از این مردم خوب و شریف و ولایی عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر چه بحث شکستگی لوله‌های آب بوده، ولی بهرحال در این هوای بسیار گرم و مناسبتی مثل عید غدیر خم که روز شادی و تعطیلی مردم است و به آب نیاز دارند، مردم غافل گیر شدند.

حسینی یادآور شد: من از مسئولان در استان و شهرستان درخواست می‌کنم در این هوای گرم برای اینکه این مشکلات تکرار نشود، چاره اندیشی کنند.

وی تاکید کرد: مسئله فرسودگی لوله‌های آب حقیقتی انکارناپذیر است و باید کار اساسی کرد، اینکه هر روز لوله‌ها شکسته شود و مردم در تنگنا قرار گیرند و دچار مشکل شوند و احیاناً گاهی اوقات سهمیه آب شهرستان کاهش پیدا می‌کند، قابل قبول نیست.

حرف و عمل غربی‌ها یکسان نیست

امام جمعه دیر اضافه کرد: بنده برای چندمین بار عرض می‌کنم قبل از اینکه مردم در تنگنا قرار گیرند و صدایشان درآید، کاری را که بعداً مسئولان می‌خواهند برای مردم بکنند، الان انجام دهند تا این مردم وفادار دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت دوازدهم، خاطرنشان کرد: عملکرد دولت دوازدهم در بخش‌های مختلف یکسان نبوده، بعضی جاها طبق انتظارات و در بخش‌هایی هم طبق انتظارات نبوده است.

حسینی با تاکید بر استفاده از تجربه‌های این دولت، عنوان کرد: در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد؛ غربی‌ها هر جا بتوانند ضربه می‌زنند و آن جایی که ضربه نمی‌زنند بخاطر این است که امکانش را ندارند.

امام جمعه دیر افزود: برنامه‌های کشور را نباید به همراهی غرب موکول کرد چون قطعاً شکست می‌خوریم.

وی درباره مذاکرات برجام در وین، گفت: حرف و عمل غربی‌ها یکسان نیست و دنبال زیاده خواهی و کارشکنی هستند.

حسینی با اشاره با روز اهدای خون، گفت: اهدای خون واقعاً اهدای زندگی است، کسانی که خون سالمی دارند از اهدا آن دریغ نکنند.

کد خبر 5268890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha