۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹

رئیس کل دادگستری استان البرز خبر داد؛

برخورد قاطع دستگاه قضا با مخلان امنیت مردم

برخورد قاطع دستگاه قضا با مخلان امنیت مردم

کرج - رئیس کل دادگستری استان البرز از برخورد سخت و قاطع دستگاه قضا با سارقان و مخلان امنیت مردم خبر داد و گفت: مجازات سختی در انتظار اعضای باندهای دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فاضلی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: بلافاصله پس از انتشار فیلم سرقت ۲ نفر از اعضای این باند دستگیر شده، دستورات لازم از سوی مراجع قضائی صادر و با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس آگاهی اعضای این باند شبکه ای سرقت دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه قانون برای برخورد با سارقان مسلح احکام خاصی را مشخص کرده، افزود: برابر قانون هر فردی که برای سرقت دست به سلاح شود محارب شناخته شده و یکی از مجازاتی که برای این افراد در نظر گرفته شده، اعدام است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه حمل سلاح در سرقت هم از جرایمی است که قانون برای آن مجازات سنگین در نظر گرفته است، اظهار داشت: دادگستری استان البرز با تشکیل قرارگاه مشترک با پلیس برای برخورد با جرایم خاص، عزم خود را برای برخورد جدی با موارد خشن جزم کرده و بدون کوچک‌ترین اغماض با مخلان امنیت مردم برخورد می‌شود.

وی با اشاره به دستور ریاست قوه قضائیه برای تسریع در پیگیری این پرونده سرقت، ادامه داد: این پرونده در شعب ویژه تعیین شده در حال بررسی است و به زودی مجرمان به مجازات عمل خودشان خواهند رسید.

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: دستگاه قضا برخورد سختی با سرقت خشن و مسلحانه دارد و بدون شک مجازات سختی در انتظار این باند دستگیر شده است.

وی به مجرمان و سارقان توصیه کرد که به هیچ وجه اراده پلیس و دستگاه قضا در استان البرز را امتحان نکنند، چرا که ما در بحث امنیت مردم هیچ گونه اغماضی نخواهیم داشت.

کد خبر 5269693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha