۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸

دادستان شادگان تاکید کرد؛

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان

لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب معابر شهر شادگان

شادگان - دادستان عمومی و انقلاب شادگان بر لزوم تسریع در رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در این شهر تاکید کرد و گفت: پس زدگی فاضلاب تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان این شهرستان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کیانی راد پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق مختلف این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف دادستانی صیانت از حقوق عامه است و بر اساس قوانین و مقررات دادستان به عنوان مدعی العموم مکلف است در مواردی که بهداشت عمومی در معرض تهدید قرار می‌گیرد ورود کند و اقدامات لازم قانونی را در جهت حل مشکل انجام دهد.
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شادگان ادامه داد: مشکل سرریز فاضلاب در برخی از خیابان‌ها و معابر تبدیل به معضلی شده که سلامتی مردم را تهدید می‌کند. دادستانی به عنوان مدعی العموم، علاوه بر بازدید میدانی اقدامات قانونی فوری در جهت حل مشکل انجام داده و تا برطرف شدن این معضل پیگیری‌های مستمر را انجام خواهد داد.
کیانی راد در پایان برای مشکلات مربوط به فاضلاب شهر شادگان ضرب الاجل تعیین و اعلام کرد: قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته و در همین راستا، برای افرادی که این وضعیت نامطلوب بهداشتی را در شهر شادگان ایجاد کرده‌اند پرونده قضائی تشکیل شد.
کد خبر 5271914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha