۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۹

درخشش تیم مخترعان مازندران در مسابقات جهانی ژنو

درخشش تیم مخترعان مازندران در مسابقات جهانی ژنو

ساری- تیم مخترعان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در مسابقات اختراعات جهان در ژنو سوئیس مدال طلا کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم مخترعان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در مسابقات اختراعات جهان در ژنو سوئیس درخشیدند و مدال طلا را کسب کردند.

تیم مخترعان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری متشکل از محمدرضا نجاتی مقدم، آرمان صابری و حسین نجاتی مقدم در مسابقات اختراعات جهان در ژنو سوئیس موفق به کسب مدال طلا شدند.

عباس رضایی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان استان مازندران با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات اختراعات جهانی ویژه اعضای فدراسیون بین المللی مخترعان ایفیا ۱۸ تا ۲۰ جولای در ژنو سوئیس برگزار شد.

رضایی افزود: نتایج این مسابقات در ۲۶ جولای و پس از بررسی و داوری اعلام شد و تیم مخترعان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری متشکل از محمدرضا نجاتی مقدم، آرمان صابری و حسین نجاتی مقدم موفق به کسب مدال طلا جهان شدند.

رضایی تاکید کرد: این مسابقات ویژه اعضای فدراسیون بین المللی مخترعان می‌باشد. وی تصریح نمود : این مخترعان پیش از این موفق به کسب عنوان inv از فدراسیون بین المللی مخترعان و عضویت در این نهاد مهم بین المللی شده بودند که این عنوان برجسته‌ترین عنوان در زمینه اختراعات می‌باشد.

وی در پایان اظهار داشت: اختراع این تیم مازندرانی، «اختراع ضد فیشینگ درگاه پرداخت اینترنتی» است.

کد خبر 5273318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha