۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

روضه‌های خانوادگی در ایام محرم برگزار شود/برافراشتن پرچم ۷۰۰متری

روضه‌های خانوادگی در ایام محرم برگزار شود/برافراشتن پرچم ۷۰۰متری

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به شرایط کرونایی تأکید ما بر برگزاری روضه های خانوادگی به جای روضه های خانگی با حضور جمعیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد رضایی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جلسات توجهی مسئولین هیئت‌ها و مداحان در خراسان‌جنوبی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برنامه‌های محرم سال جاری با محور تکریم شعائر دینی و مسئولیت پذیری اجتماعی برگزار می‌شود، بیان‌کرد: در موضوع تعظیم شعار دینی امسال تمام هیئت‌ها و دستگاه‌ها و نهادها پای کار برای فضاسازی شهری پای کار خواهند آمد.

رضایی با تأکید با اینکه بر روضه‌های خانوادگی (و نه خانگی) در محرم توصیه می‌کنیم، ادامه‌داد: به واسطه شیوع کرونا شاید نتوانیم در ایستگاه‌های صلوانی چای و شربت توزیع کنیم ولی می‌توانیم اقلام بهداشتی را توزیع کنیم.

وی افزود: در ایام محرم از فضای مجازی نیز برای پخش برنامه هیئت‌ها و نشر محتواهای فرهنگی تولید شده استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی دسته روی هیئت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها در محدوده محله خود هیئت بلامانع است، گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی بسیاری از ظرفیت‌های حضور مردمی در برنامه‌های فرهنگی فراهم شده است.

رضایی در برنامه‌های تبلیغی از ظرفیت شعرا و سخنرانان اهل سنت نیز استفاده خواهیم کرد، اظهارکرد: در فضای مجازی دو هشتگ «نسل حسینی» و «ایران مشکی پوش» را خواهیم داشت.

وی شعار محرم امسال را «زیر علمت امن ترین جای جهان است» اعلام کرد و گفت: یک پرچم ۷۰۰ متری با محتوای این شعار در بالاترین نقطه بیرجند در روز یکشنبه ۱۷ مرداد برافراشته خواهد شد.

کد خبر 5275928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha