۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان خبر داد؛

برگزاری ۳۳۰ ویژه برنامه در دهه امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری ۳۳۰ ویژه برنامه در دهه امر به معروف و نهی از منکر

سنندج- دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان از برگزاری ۳۳۰ برنامه فرهنگی و معرفتی در سطوح مختلف در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود الله مرادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: انتخاب هفدهم مرداد به نام روز خبرنگار به این دلیل است که همواره در عرصه آگاهی بخشی عمومی شاهد نقش آفرینی خبرنگاران هستیم.

وی افزود: باید خبرنگاران کردستانی به خودشان ببالند که در آگهی بخشیدن به مردم ایران اسلامی سهیم هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که مجموعه رسانه‌های فعال در استان همراه با این ستاد بوده و در راستای پیگیری دغدغه‌های مردمی و مطالبه گری در جامعه گام بر می‌دارند.

الله مرادی خاطرنشان کرد: با آگاهی رسانی توسط خبرنگاران در بسیاری حوزه‌ها شاهد اصلاح روند امور بوده‌ایم و امیدواریم این مطالبه گری از سوی اصحاب رسانه پیگیری شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: بیش از ۳۳۰ برنامه در این دهه برنامه ریزی شده است.

الله مرادی افزود: هدف اصلی برنامه‌های تدوین شده ترویج هرچه بیشتر فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در سطوح مختلف اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم نهادینه شود و این مهم تا زمانی که مردم خودشان آمر به معروف شوند ادامه داشته باشد.

الله مرادی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: آغاز به کار فعالیت دولت جدید را تبریک می‌گوئیم و اعلام می‌داریم که روند مطالبه گری این ستاد در دولت جدید با جدیت هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت و در کنار دولت با رانت خواران مقابله خواهیم کرد.

کد خبر 5277325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha