۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

سطح بهره وری و درآمدهای موقوفات قابل قبول نیست

سطح بهره وری و درآمدهای موقوفات قابل قبول نیست

زنجان-مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سطح بهره وری و درآمدهای موقوفات قابل قبول نیست واوقاف به دنبال اجرای طرح تحول اساسی باهدف افزایش فوق العاده بهره وری و درآمد موقوفات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد طهماسبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همه تلاش ما این است تا سازمان اوقاف در انجام وظایف اساسی خود بهتر و مناسب تر عمل کند.

وی اظهار داشت: دغدغه ما حفظ عین و اجرای مطلوب نیات واقفان است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در جلسه شورای اداری گفت: سال گذشته مجموع درآمد موقوفه های این استان ۱۳ میلیارد تومان بود که نسبت به سال ماقبل آن (۹۸) بیش از ۸۵ درصد افزایش داشت.

حجت الاسلام مختار کرمی افزود: سال گذشته زنجان در شاخص درآمد موقوفه ها در رتبه دوم بین استان ها قرار گرفت و این در حالی بود که این استان سال ۹۷، جایگاه ۳۱ را در این زمینه داشت.

وی ادامه داد: اکنون درآمد کل موقوفات و بقاع استان زنجان حدود ۲۲ میلیارد تومان است که هر چند به تازگی به این سطح از درآمد رسیده ایم اما به هیچ وجه برایمان قانع کننده نیست و باید تلاش همه جانبه و شبانه روزی انجام دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: تلاش ما این است تا کارکردمان را افزایش بدهیم تا از این طریق اجرای وظایف اساسی اوقاف از جمله حفظ عین و پیشرفت وضعیت و سرمایه گذاری موقوفات و اجرای بهتر و گسترده تر نیات واقفین را شاهد باشیم.

کد خبر 5277550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha