۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۱۱

فرماندار جاجرم:

ظرفیت بیمارستان جاجرم تقریبا تکمیل شده است

ظرفیت بیمارستان جاجرم تقریبا تکمیل شده است

جاجرم- فرماندار جاجرم گفت: ظرفیت بیمارستان جاجرم تقریباً تکمیل شده است و سیستم درمان شهرستان، با خستگی در حال فعالیت هستند.

مصطفی حاج زاده در گفتگو با خبرنگار مهر جاجرم اظهار کرد: اگر همراهی مردم نباشد هیچ کار مثبتی صورت نمی‌گیرد؛ مردم با جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به کادر درمان کمک کنند.

فرماندار جاجرم ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان جاجرم وضعیت نارنجی است اما ظرفیت بیمارستان به دلیل پذیرش بیماران از اطراف شهرستان، مانند گرمه، جوین، جغتای و دیگر شهرها وضعیت خوبی ندارد.

وی افزود: بخش اعظم تخت‌های بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده، همچنین هماهنگی با درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان، برای خدمات و درمان بیماران سرپایی انجام گرفته است.

حاجی زاده تصریح کرد: مردم سفرهای بی مورد و تجمعات خود را لغو کنند و در صورت شرکت در مناسبت‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به وضعیت خوب تزریق واکسن در شهرستان ابراز داشت: آمار تزریق واکسن در شهرستان به طور میانگین در رده سنی ۸۵ به بالا ۸۸ درصد، رده سنی ۸۰ تا ۸۵ سال ۸۸ درصد، رده سنی ۷۰ تا ۷۵ سال ۷۱ درصد، رده سنی ۶۷ تا ۷۰ سال ۷۳ درصد و رده سنی ۵۵ تا ۶۰ نیز ۵۶ درصد است.

کد خبر 5277688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      0 0
      هیات راه اندازی کنید تا بیمارستان خالی بشه قبرستونا پر