۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۳۶

کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه در گلستان

کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه در گلستان

گنبدکاووس- با توجه به اوضاع سخت کرونایی در گلستان و درخواست دانشگاه علوم پزشکی، اولین گروه ۵۰ نفره کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه وارد استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به شرایط قرمز کرونایی و افزایش شمار بیماران در استان، نیروی بهداری نیروی زمینی سپاه وارد گلستان شد.

آیین استقبال از کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه ظهر سه شنبه در گلزار شهدای گنبدکاووس برگزار شد.

جانشین سپاه نینوای گلستان در این آیین اظهارکرد: با توجه به اوضاع سخت کرونایی در گلستان و درخواست دانشگاه علوم پزشکی امروز اولین گروه ۵۰ نفره کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه متشکل از ۶ پزشک و ۴۴ پرستار وارد استان شدند.

سرهنگ سید موسی حسینی افزود: این گروه به کادر درمان در حوزه شهرستان گنبدکاووس کمک خواهند کرد.

وی توضیح داد: با توجه بحرانی شدن شرایط استان و در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص احداث بیمارستان صحرائی، امروز در شهرستان گنبد کاووس، پزشکان و پرستاران نیروی زمینی سپاه مأمور شده اند که به کادر درمان کمک کنند.

وی خطاب به کادر درمانی اعزامی از نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار کرد: شما جزئی از توان و آمادگی رزم سپاه هستید که امروز نیروی زمینی سپاه به عنوان ستون فقرات سپاه که در آمادگی ها و توان رزم ایفای نقش می کند، در زمانی که مردم دچار آلام بوده و سیستم درمان و مردم عزیز نیاز به کمک دارند شما در در این منطقه با بصیرت حضور پیدا کرده و جان مردم را در بخش درمان نجات می دهید.

کاروان سلامت بهداری نیروی زمینی سپاه در گلستان

با توجه به رایزنی های صورت گرفته مقرر شد در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبد کاووس ۳۲ تخت را افزایش ظرفیت دهیم و یک دستگاه اکسیژن ساز و تعداد ۱۰۰ نفر کادر پزشکی و پرستاری بکارگیری گردند که امروز شاهد ورود اولین گروه این کاروان به تعداد ۵۰ نفر شامل ۶ نفر پزشک و ۴۴ نفر پرستار بودیم که به حوزه درمان شهرستان گنبد کمک خواهند کرد.

حبیب مومنی معاون بهداری نیروی زمینی سپاه هم اعلام کرد: با توجه به نیاز مبرم بیماران مبتلا به کرونا به اکسیژن تا عصر امروز دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به همت بهداری سپاه در بیمارستان شهدای گنبدکاووس وصل خواهد شد.

کد خبر 5278532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha