۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه:

تمام ظرفیت سپاه برای مقابله با کرونا آماده خدمت رسانی است

تمام ظرفیت سپاه برای مقابله با کرونا آماده خدمت رسانی است

گرگان- فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه با بیان این که کمک به مردم وظیفه دینی سپاه است، گفت: از تمام ظرفیت خود برای مقابله با کرونا در استان های مختلف استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی شالیکار ظهر شنبه در مراسم استقبال دومین کاروان کادر درمان بهداری نیروی زمینی سپاه در گلستان اظهارکرد: بهداری نیروی زمینی سپاه یکی از مجموعه هایی است که در خصوص کمک به مردم و کادر درمان جهت کنترل شیوع کرونا از همان ابتدا وارد عمل شد است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه افزود: نیروی زمینی سپاه قبل از فرمان فرمانده کل قوا، ۵۰ نفره از پزشکان و پرستاران به همراه ۳۲ تخت بیمارستانی را جهت کمک به مردم و کادر درمان به شهرستان گنبدکاووس اعزام کرد.

وی بیان کرد: یک مجموعه حدود ۱۰۰ نفری از مجموعه یگان های نیروی زمینی سپاه شامل یگان زرهی، تیپ جوادالائمه (ع)، تیپ مخصوص میرزا کوچک خان و مجموعه سپاه استان به منظور کمک به بیمارستان ها، مراکز درمانی و مردم گلستان تشکیل شده است.

شالیکار اضافه کرد: در روز های گذشته کاروان سلامت به همراه تجهیزات تخصصی به گنبد اعزام شد و امروز هم شاهد حضور کاروان سلامت نیروی زمینی سپاه (۵۰ نفر پزشک و پرستار) در گرگان هستیم که این وظیفه دینی، شرعی و قانونی ما است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر سپاه گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر استان که نیاز بوده و مردم نیازمند کمک هستند حضور داشته و این امر را مأموریت، تعهد و اعتقاد خود می داند.

کد خبر 5280886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha