۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۴

فرماندار سنقر و کلیایی:

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سنقر و کلیایی در حال تکمیل است

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سنقر و کلیایی در حال تکمیل است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سنقر و کلیایی، گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سنقر و کلیایی در حال تکمیل است.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان سنقر و کلیایی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در حال افزایش است.

وی افزود: ظرفیت مراکز درمانی شهرستان سنقر و کلیایی در حال تکمیل شدن است و در صورت افزایش تعداد بستری‌ها باید از سایر ظرفیت‌ها برای بستری بیماران استفاده کنیم.

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان سنقر و کلیایی کاهش یافته و انتظار می‌رود مردم استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات را جدی بگیرند.

مرتضوی با اشاره به تزریق ۲۸ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی، بیان کرد: فرایند واکسیناسیون به خوبی در حال انجام است و شهرستان سنقر و کلیایی بعد از کرمانشاه دارای رتبه دوم تزریق واکسن کرونا در استان است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۸ هزار دز واکسن کرونا ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر دز نخست و پنج هزار و ۵۰۰ نفر دز دوم را دریافت کرده‌اند.

فرماندار سنقر و کلیایی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شهرها افراد دارای ۴۵ سال و روستاها افراد ۳۵ سال می‌توانند برای تزریق واکسن اقدام کنند.

مرتضوی تاکید کرد: مردم شهرستان سنقر و کلیایی برای دریافت دز دوم واکسن کرونا در زمان مشخص شده حتماً به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

کد خبر 5278883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha