۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۲

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

پیگیری امور مردم امیدبخش جامعه است/ لزوم تداوم خدمت توسط مسئولان

پیگیری امور مردم امیدبخش جامعه است/ لزوم تداوم خدمت توسط مسئولان

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه پیگیری امور مردم، امیدبخش جامعه خواهد بود، افزود: تداوم خدمت توسط مسئولان باعث تحقق این مهم می‌شود که این خود امری الزامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی عصر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به همراه معاونین و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه تحریم‌ها، فشار اقتصادی و اثر روانی طولانی شدن همه‌گیری بیماری کرونا، مباحثی که مردم را با مسائل اقتصادی و معیشتی مواجه کرده است، ابراز داشت: می‌طلبد هرکدام از مسئولان به دنبال پیگیری کارها و خدمت بوده و این مهم باعث ایجاد امید و آرامش در بین مردم خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه امیدبخشی یکی از الزامات جامعه به شمار می‌رود، افزود: مردم ولی‌نعمتان نظام هستند و می‌بایست مسئولان نیز خدمتی درشان این مردم ارائه کنند که قطعاً این خدمت به‌نوعی عبادت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه همواره دیدیم مردم، انقلاب، قیام و منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را دوست دارند و در عین مطالبات خود، درصحنه‌های حساس پای نظام ایستادند، ابراز داشت: معتقدیم می‌بایست به خواسته حق مردم پاسخ گفت و برای حل مشکلات آن‌ها گام برداشت.

مطیعی بابیان اینکه هماهنگی، انسجام و سنخیت نمایندگان ولی‌فقیه، دولت، مردم و ائمه جمعه، باعث می‌شود تا سمنان در کشور، استانی ممتاز و نمونه باشد، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در خدمت تمامی مردم استان، نماینده دولت و نمایندگان مردم و ائمه جمعه خواهیم بود.

وی ضمن بیان اینکه آیت‌الله سید محمد شاهچراغی قداست، زُهد و تقوای بسیار ارزنده‌ای دارند و سابقه زحمات و تلاش‌های ایشان چه در زمان قبل از انقلاب و چه پس از پیروزی آن، بسیار پرافتخار و امروز نیز ملجأ و مآمن مردم استان هستند، افزود: ما نیز همراه و حامی مسئولان استان بوده و به‌دور از تنش، رفاقت‌ها برقرار بوده و مسیر ایشان را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 5279357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha